Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

haf xb build

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

• Trashmeister
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-04 17:01
Hallo tweakers,

Ik hoop dat ik dit hier goed neer zet. Want ik heb het zo goed mogelijk in het forum proberen te zetten. Maar ik ben nog nieuw hier.

Nou ik zal even mijn vraag vragen. Ik ben begonnen een paar maanden geleden aan mijn haf xb modden. Dit is nu gedaan en wil hem in elkaar gaan zetten en componenten bestellen. Alleen ik heb hierbij een vraag.

Past in de haf xb case een corsair ax 1200i voeding?

Met vriendelijke groet,

Joost

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:11

Wish

ingwell

Uit de specs van d e HAF XB:
Power Supply ATX PS2 (Support Max. of the PSU in 180mm length)
Uit de specs van de Corsair:
Dimension150mm x 86mm x 200mm
....

No drama

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Ga je quad-titan ofzo? Anders is 1200watt bestwel overdreven afaik

• Trashmeister
Nee, dat doe ik niet. Maar ik dacht meteen een heel goed power suply. Want deze geeftn9ok nette constante stroom en dat is nodig voor die nieuwe processor.

Dus hij past niet?

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:11

Wish

ingwell

Trashmeister schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:51:
Nee, dat doe ik niet. Maar ik dacht meteen een heel goed power suply. Want deze geeftn9ok nette constante stroom en dat is nodig voor die nieuwe processor.

Dus hij past niet?
Welke processor heb je dan dat die continu 1200W vraagt? Zonder je specs te weten gok ik dat het zware overkill is (zeker in een dergelijke case).
En als je net zoals ik het verschil weet tussen 180 en 200 mm weet je denk ik ook het antwoord op je oorspronkelijke vraag?

No drama

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Trashmeister schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:51:

Dus hij past niet?
Ik zou je aanraden om je eens te verdiepen in voedingen en met name de efficientie van die dingen. Dat zal je helpen om een wat zinnigere PSU uit te zoeken.

• Trashmeister
Dankjewel allemaal:)

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-11 13:54

Bolletje

Moderator Harde Waren
Meer onderzoek is wel gepast hier. Wish weet met een simpele zoektocht al de afmetingen van de voedingen te meten en wat mogelijk is bij de behuizing. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.