Hallo mijn net nieuwe in elkaar gezetten computer doet 2 minuten over het opstarten ik gebruik Windows 7 oem en een ssd en een harde schijf. Op de ssd staat Windows en alle harde schijven zijn aangesloten op Intel sata aansluiting 6gb. Het merk ssd is Samsung en serie 840 pro ik heb Intel Core i7 en 16 ram werkgeheugen in bios staat hij op Ahci modus hopelijk weet iemand een oplossing alvast bedankt.
Wat heb je allemaal gedaan? Wat heb je gechecked? Heb je al wat diagnose tooltjes gebruikt?
info info info.... We kunnen niet een goed advies geven zonder wat troubleshooting....
info info info.... We kunnen niet een goed advies geven zonder wat troubleshooting....
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
O sorry ik heb nog geen benchmarks gedaan maar wel een keer de cd lezer losgekoppeld hielp niet toen alle USB apparaten hielp ook niet en nog een met samsungs Ssd magicain wat dingen getuned maar dat wilde allemaal niet helpen ik ga nu effe kijken voor benchmarks
Wellicht Intel RST installeren?
SSD aangesloten op de eerste SATA poort op je moederbord?
SSD aangesloten op de eerste SATA poort op je moederbord?
Update je AHCI drivers eens in windows.... Of installeer de laatste drivers voor je moederbord....
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Rst was all geïnstalleerd en de drivers die bij het moederbord kwamen moeten toch voldoende zijn? Ik ga nog een keer switchen tussen de sata poorten om zeker te zijn
Ik installeer meestal de laatste drivers die ik kan vinden... Gewoon om kleine probleempje te voorkomen....
Draai eens AS-SSD benchmark en plaats hier eens een screenshot van?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()