Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem zal worden gebruikt voor diverse dingen o.a. dagelijks gebruik internet\office en ook om de nieuwste games op high\ultra kunnen spelen, dit zal niet dagelijks gebeuren maar ik wil wel dat de optie hier voor aanwezig is en ook in de nabije toekomst beschikbaar blijft. Verder werk ik regelmatig thuis dus let ik zeker op geluidproductie etc. Iets wat 100% niet zal gebeuren is overclocken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Qua budget heb ik ongeveer €1250 gereserveerd dit hoeft echter niet op en omdat ik bepaalde onderdelen al heb verwacht ik niet alles nodig te hebben.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
1x Crucial M4 256GB
2x WD GREEN 2TB ( type nummer moet ik even opzoeken )
1x Samsung SyncMaster 22 Inch full hd led ( type nummer moet ik even opzoeken )
TPlink Powerline adapters
Standaard Microsoft toetsenbord
Standaard Logitech muis
Tevens kan ik via werk Office & Windows licentie goedkoop afnemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen verdere voorkeur behalve een Intel cpu en qua componenten het liefst iets van een zo nieuw mogelijke generatie zodat het langere tijd mee kan gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Grote en geluidsniveau zijn deels belangrijk na het lezen van reviews lijkt de Fractal R4 mij een goede keuze. Energieverbruik is minder van toepassing maar mooi genomen als ik geen mini kerncentrale heb staan bij m’n voeten. Liefst een zo stil mogelijk systeem dus.
Hopelijk is bovenstaande genoeg informatie en voldoende leesbaar zo niet verneem ik dat graag
Het nieuwe systeem zal worden gebruikt voor diverse dingen o.a. dagelijks gebruik internet\office en ook om de nieuwste games op high\ultra kunnen spelen, dit zal niet dagelijks gebeuren maar ik wil wel dat de optie hier voor aanwezig is en ook in de nabije toekomst beschikbaar blijft. Verder werk ik regelmatig thuis dus let ik zeker op geluidproductie etc. Iets wat 100% niet zal gebeuren is overclocken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Qua budget heb ik ongeveer €1250 gereserveerd dit hoeft echter niet op en omdat ik bepaalde onderdelen al heb verwacht ik niet alles nodig te hebben.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
1x Crucial M4 256GB
2x WD GREEN 2TB ( type nummer moet ik even opzoeken )
1x Samsung SyncMaster 22 Inch full hd led ( type nummer moet ik even opzoeken )
TPlink Powerline adapters
Standaard Microsoft toetsenbord
Standaard Logitech muis
Tevens kan ik via werk Office & Windows licentie goedkoop afnemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 218,20 | € 218,20 |
| 1 | ASRock Z87 Extreme3 | € 135,90 | € 135,90 |
| 1 | Palit GeForce GTX 770 Jetstream 2GB | € 369,90 | € 369,90 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 90,95 | € 90,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 62,50 | € 62,50 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 52,40 | € 52,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 929,85 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen verdere voorkeur behalve een Intel cpu en qua componenten het liefst iets van een zo nieuw mogelijke generatie zodat het langere tijd mee kan gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Grote en geluidsniveau zijn deels belangrijk na het lezen van reviews lijkt de Fractal R4 mij een goede keuze. Energieverbruik is minder van toepassing maar mooi genomen als ik geen mini kerncentrale heb staan bij m’n voeten. Liefst een zo stil mogelijk systeem dus.
Hopelijk is bovenstaande genoeg informatie en voldoende leesbaar zo niet verneem ik dat graag