Toon posts:

GTX 660 TI SLI +/+ PSU compatible?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers ;w ,

-Wat wil je bereiken? Meer FPS en zekerheid om gta 5 op ultra te gaan spelen & ook voor far cry 3 en crysis 3 nog wat 'smoother' te laten lopen

-Wat mag het gaan kosten? 200-300 euro
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom? ik dacht aan SLI omdat ik al één gtx 660 ti heb en niet meer wil betalen.

-Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.

ik zit nl met een vraagje ik heb al 1x msi gtx 660 ti PE/OC en zou graag SLI runnen maar weet niet of mijn voeding het aan kan XFX core editon pro 650 (met bronze 80+ label)

Hier is een linkje naar mijn configuratie: gallery: Razerzone

Greetz 8)7

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:41
Je voeding en moederbord zijn wel geschikt.

De vraag is in hoeverre GTA5 SLI goed gaat ondersteunen, ik zou daarvoor toch 'even' wachten tot de game uit is (zal nog wel een jaartje duren).

Verwijderd

Topicstarter
thx voor de reply,

maar zelf als gta 5 sli niet optimaal ondersteunt wat houd dat dan in dat je maar een minimale stijgen in fps krijgt of dat het niet speelbaar is ofzo , jah sorry heb nog nooit ervaring gehad met SLI/Crossfire

Verwijderd

Topicstarter
oh waar ik niet aan gedacht heb , kan ik last krijgen van bottleneck?

en wat zou het beste zijn een 770 of 660 ti SLI

• Nightquest77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-07-2025
Ik wil niet vervelend doen, maar GTA 5 is nog helemaal niet aangekondigd voor de PC, en er is een kans dat hij helemaal niet wordt gemaakt voor de PC. Rockstar heeft dat met Red Dead Redemption ook niet gedaan namelijk.

En als GTA5 wel naar de pc komt zal dat VEEL later zijn dan de console release, en de kans zit er in dat het weer een slechte port wordt zoals GTA 4 (nauwelijks speelbaar op de sterkste videokaarten door slecht programmeerwerk).

Dus stem nou niet je aankopen af op die game, want dan kon je wel eens bedrogen uitkomen.

LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam