AMD -> Nvidia Anti-Aliasing weg

Pagina: 1
Acties:

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:37
Beste tweakers,

Ik heb vorige week een Palit GTX 770 Jetstream geinstalleerd, deze is op de plek van een XFX 6970 gekomen, maar ik krijg AA bij de meeste games niet aan de praat.

Hetgeen ik heb gedaan is:
-eerst alle amd drivers gedeinstalleerd
- restart
- pc uitgeschakelt en kaart vervangen
- pc gestart en Nvidia drivers geinstalleerd
- restart
- testen

Grid 2 was net uit, dus meteen gestart (de steam versie) en toen kwam ik erachter dat de kaart lekker liep, maar dat het nogal kartelig was, ofwel geen AA.
Welke instelling ik ook probeer, geen AA, ookal forceer ik het via Nvidia control panel, het wil niet aan.
Ook andere games, Grid 1, Black ops 2, AA wil niet aan. BF3 lijkt wel een soort van AA toe te passen, maar het lijkt of dat ook maar half werkt (sommige opbecten wel, andere niet).

Tijd voor google, daar werd geadviseerd om driver sweeper te gebruiken om zo alle restanten van de AMD driver weg te krijgen, maar dat mocht niet baten.

Ook na het opnieuw installeren, met het vakje verse install aangevinkt krijg ik geen AA aan.

Wat kan ik doen zonder windows opnieuw te installeren om het aan de praat te krijgen? Ik heb zelf het gevoel dat er een conflict met drivers gaande is.

Ik gebruik de nieuwste drivers met windows 8.

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Welke versie van driver sweeper heb je gebruikt?

Deinstalleer je nvidia drivers nog een keer en reboot dan in veilige modus (zonder video mogelijkheden). Draai dan driver sweeper 3.2, reboot dan weer en installeer je drivers.