geen geluidssignaal in / uit - gang pc

Pagina: 1
Acties:

• JKMH
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-02 11:40
hoi,

ik wilde mijn Beats By Dré in de voorkant van me pc stoppen en wordt niet herkend. in het tablad "geluid" staat dat er niets is aangesloten en kan ik het dus ook niet als standaard instellen. Heb al een driver opnieuw geinstalleerd zonder succes, Wat denken jullie dat ik moet doen?

bij voorbaat dank.

Mobo: Asrock 990FX extreme 3
Behuizing: Cooler master k350

[ Voor 9% gewijzigd door JKMH op 03-06-2013 19:14 ]

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-02 14:34
Probeer een andere koptelefoon, en probeer verschillende uitgangen. Probeer aan de acherkant de groene uitgang. Probeer nog eens met driver sweeper alle drivers te verwijderen van geluid, en dan opnieuw te installeren.

Als dit niet werkt, is het geluid kapot. Dit heb ik ook al meegemaakt met een Asrock z77 Extreme 4. Gewoon terugsturen, en je krijgt binnen 4 weken een nieuwe gestuurd.

No one is listening until you fart

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-02 11:36
Realtek ALC892. Hmz, Jack sensing uit zetten via de realtek control panel? (Zit wel sneaky verstopt bij die realtek driver utility) Kijken of hij dan wel geluid geeft.
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2evzymr.jpg

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-02 10:22

Swordlord

Act first, think never

Is ie wel ingeprikt?

Dit geval, is frontpanel op het moederbord ingeprikt? En is de juiste frontpanel mode geselecteerd in de BIOS?

[ Voor 63% gewijzigd door Swordlord op 03-06-2013 22:44 ]

• JKMH
Felix! schreef op maandag 03 juni 2013 @ 20:28:
Probeer een andere koptelefoon, en probeer verschillende uitgangen. Probeer aan de acherkant de groene uitgang. Probeer nog eens met driver sweeper alle drivers te verwijderen van geluid, en dan opnieuw te installeren.

Als dit niet werkt, is het geluid kapot. Dit heb ik ook al meegemaakt met een Asrock z77 Extreme 4. Gewoon terugsturen, en je krijgt binnen 4 weken een nieuwe gestuurd.
Ook bij de groene uitgang werkt hij niet.

• JKMH
Biersteker schreef op maandag 03 juni 2013 @ 20:35:
Realtek ALC892. Hmz, Jack sensing uit zetten via de realtek control panel? (Zit wel sneaky verstopt bij die realtek driver utility) Kijken of hij dan wel geluid geeft.
[afbeelding]
Hey! Bedankt voor je reactie. Ik heb deze utility niet geinstalleerd!

• JKMH
Ik heb het vandaag allemaal getest, niets werkt. ik denk dat ik maar garantie moet gaan claimen. Ik ga nog zeker wat dingen uitzoeken want dit klopt niet. Ik heb namelijk gewoon geen zin om het moederbord te gaan vervangen namelijk,

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-01 21:05

Madrox

Oh, Pharaoh!

Je hebt de front-audio wel correct aangesloten op het moederbord?

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

• JKMH
Moederbord was defect. is nu omgeruild voor een nieuwe. Werkt weer perfect.
Pagina: 1