Mac mini 2012 vs Mac mini 2011

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRUNO-1998
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-06-2021
Hallo,
Welke mac mini is nou beter? Is de mac mini met AMD Radeon 6630M videokaart beter of is de mac mini met de integraded intel grapics 4000 videokaart beter. Je kan namelijk de intel variant krijgen voor €539 en die andere voor €499 (als je even goed zoekt. :-p) maar goed sommige sites hebben mij verteld dat de AMD beter is maar dat snap ik niet want deze heeft minder videoram geheugen. Nu mijn vraag welke is nou beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggeraar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 20:51

Baggeraar

Wat een gebagger..

de AMD is inderdaad iets beter, maar daar tegenover staat meer warmteproductie en meer verbruik.
maar op beide kan je haast niet gamen, ze zijn namelijk beide bedoelt voor office taken te kunnen uitvoeren. (een HD film spelen zal wel lukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRUNO-1998
Baggeraar schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:25:
de AMD is inderdaad iets beter, maar daar tegenover staat meer warmteproductie en meer verbruik.
maar op beide kan je haast niet gamen, ze zijn namelijk beide bedoelt voor office taken te kunnen uitvoeren. (een HD film spelen zal wel lukken)
Een simpel spelletje als minecraft (op een beetje hoge instelling) moet toch wel lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggeraar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 20:51

Baggeraar

Wat een gebagger..

dat moet uiteraard wel lukken ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRUNO-1998
is leuk om te weten maar ik vind mac toch eigenlijk te duur. jammer genoeg wil ik toch wel een beetje kunnen gamen dus een mac is niks voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Waarom open je dan een topic?

Sorry hoor, maar had je ook wel eerder zelf kunnen bedenken toch?

Trouwens; op een Mac kun je gewoon Windows installeren en dus prima gamen.

Succes met je keuze en denk dat hier wel een slotje op kan??

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:49
Je had het zelfs van te voren makkelijk kunnen nakijken op het internet, macs zijn niet gemaakt voor gaming maar voor alles behalve dat, als je echt hardcore wilt gamen op een mac moet je toch echt minimaal een iMac hebben met een goede graka of een Mac Pro en gezien de prijzen ervan kun je net zo goed een game PC bouwen en daarnaast een macbook air nemen (die overigens met gemak games op low kan spelen en minecraft op high).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:14
We doen topics in principe alleen op slot als het uit de hand loopt. Dit topic bevat interessante informatie voor mensen die twijfelen tussen de twee modellen Macs. Dus deze blijft open.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1