Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Adobe Reader XI leeg menu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben onlangs Adobe Reader op onze Citrix servers (Xenapp 4.6 op Windows 2003 R2 x86) ge-update van Adobe Reader 9 naar Adobe Reader XI.
Sinds die upgrade, verwijnen bij de gebruikers op willekeurige momenten de menu's van Adobe Reader.
Een gebruiker kan bijvoorbeeld 10 documenten zonder problemen openen, maar bij document 11 zijn de menu's ineens weg.
Dit probleem doet zich voor bij alle gebruikers, maar op dezelfde citrix server kan het bij de ene gebruiker wel gebeuren en bij de andere niet.
De enige oplossing tot nu toe is het uit- en inloggen van de gebruiker, dan kan die weer een tijdje vooruit.
Na verloop van tijd komt het probleem echter gewoon weer terug.
Er is geen verschil of men met RDP of met ICA connectie maakt.
Zodra we de gebruiker local administrator maken op de citrix server, blijft het probleem weg.
Het lijkt dus een rechten issue te zijn, maar ook wanneer we de gebruiker volledige rechten geven op de adobe reader programma map, blijft het probleem bestaan.

Afbeeldingslocatie: http://forums.adobe.com/servlet/JiveServlet/downloadImage/2-5374372-339054/450-324/Adobe+Reader.jpg

Wie o wie heeft een idee waar ik het zoeken moet?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Lijkt eerder een probleem te zijn met fonts, dat het opeens geen toegang heeft tot het lettertype wat weergegeven moet worden. De tip rechtsboven is ook blanco, het zit dus niet specifiek in het menu.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik weet dat ik sinds Adobe10 een stukje userprofile mee moet nemen omdat anders de settings niet onthouden worden, misschien een profile issue?

Kan wel even in powerfuse nakijken welk deel dat is

PS: Heb je een update gedaan of de oude versie verwijderd en de nieuwe geinstalleerd?

[ Voor 33% gewijzigd door arjants op 03-06-2013 14:58 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Verwijderd

Topicstarter
Lettertype lijkt me vrij onwaarschijnlijk, omdat waneer je in de lege menubalk gaat klikken, er wel nog gewoon menu's onder blijken te zitten, die met hetzelfde lettertype wel gewoon weergegeven worden.

Verwijderd

Topicstarter
@arjants, wat bedoel je met een stukje userprofile meenemen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de oude versie verwijderd en een verse installatie gedaan.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Graag je berichten wijzigen als je de laatste bent die heeft gereageerd. Topics onnodig kicken wordt niet gewaardeerd.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1