Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Verschil in programmeren software voor verschillende tablets

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben nieuw hier, heb even jullie kennis nodig in mijn vraagstuk. Heeft iemand een idee of er verschillen zitten in het laten ontwikkelen van apps voor alle verschillende tablets.

Kan ik een app 1 keer laten ontwikkelen en dan op alle tablets laten werken, of moet de app van grond af aan opnieuw opgebouwd worden voor elk systeem. Of zit het er tussen in en is met enkele aanpassingen in de backend van de app de software voor alle systemen geoptimaliseerd?

En dan nog een vraagje. Hoeveel verschillende tablet systemen zijn er: Ipad (IOS), windows en android? Of zijn er nog andere?
O-)

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:34

13art

Moderator Mobile
Aangezien je het over de ontwikkeling/programmering van apps hebt, lijkt me hier in Android tablets dat je niet op de geschikte plek bent, en lijkt developers, me meer de juist plek. Verder verwachten we hier op GoT eigen inzet. Dus wat heb je zelf al gedaan om een antwoord te vinden? Google kan een goede start zijn. Dus eerst even daar in verdiepen, en dan terug komen

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Dit topic is gesloten.