Seat Altea XL Business 1.6 óf Volvo V50 Edition II 1.8

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
vanavond proefrit maken in Seat, maar ze hebben ook een V50 staan die 10k meer gereden heeft en 1000 euro duurder is.

Betreffen beide zwarte auto's:

Volvo V50 1.8 125pk Sports Edition II LEER/ECC/PDC/Velgen 17"/Spoiler/Cruise

Seat Altea XL Stationwagon Businessline ECC/Trekhaak/Cruise/PDC/Velgen 17"

Alleen kan niet kiezen.

qua gevoel zeg ik de V50 ivm degelijkheid en betrouwbaarheid
hij is iets zuiniger

de Altea oogt wat jonger ( zijn beide 30 en 31 ) en biedt wat meer ruimte.

we hebben een zoontje van 2, en een kleintje op komst, dus ruimte is wel aantrekkelijk.

Waar moet ik op letten? wat weegt zwaarder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:21

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Met kleintjes en vakantie kán een trekhaak een heel aantrekkelijke optie zijn! En bij een dealer kost zo'n ding al gauw 800-1000 euro nieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
ik zie het nu pas idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-05 11:56
Bedenk je wel, dat onderhoudsprijzen bij volvo (dealer) erg hoog liggen. Verbruikskosten zijn wellicht belangrijker dan aanschafkosten in dit geval.. hoe dat met de seat is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ga eens rijden zou ik zeggen...

Ik vind de Volvo veel tijdlozer.

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Ik heb een tijdje geleden in een V50 2.0D gereden, lange rit. Beviel heerlijk.

vanavond staat de altea in de planning, geen ervaringen mee.

ben we benieuwd naar de hoge zit en hoe deze rijdt en zich verhoud in snelheid bochten en rijcomfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 17:41
Heb zelf een Altea XL gehad, en was een perfecte wagen. Ik heb er nooit problemen mee gehad (zo'n 130.000 KM mee gereden, maar was nieuw en diesel). Veel ruimte achterin, en die twee kleintjes hebben een zee van ruimte, zelfs als je de achterbank een stuk naar voren zet (waardoor je nog meer bagageruimte krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damfransje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-10-2020
Wij rijden ook in een Seat Altea XL. Allebei rustige rijders dus voor de 1.2 gegaan. Zeker geen spijt van. Rijdt heerlijk en zowel voorin, achterin als de kofferbak bieden een zee van ruimte! Praktisch ingedeeld en veel handige opbergvakjes e.d. Zit is iets hoger dan de 'langgerekte' zit van een echte stationwagen en daardoor zit ik als lang persoon in de Altea veel prettiger. Wat mij betreft dus een aanrader. Daar staat tegenover dat ik de looks van een Volvo per definitie mooier vindt :)

Download het gratis e-book reisfotografie via: www.tweemetervijf.nl /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Damfransje schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:39:
Wij rijden ook in een Seat Altea XL. Allebei rustige rijders dus voor de 1.2 gegaan. Zeker geen spijt van. Rijdt heerlijk en zowel voorin, achterin als de kofferbak bieden een zee van ruimte!
De 1.2 (TSi) die jij hier noemt is een vele malen fijner, stiller en sterker blok dan de 1.6 die de TS hier noemt. Daar zou ik zelf niet zo snel voor kiezen. Is er geen 1.4TSi die in je budget past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Je kan ook aan een Ford Focus denken. Vrijwel hetzelfde als de V50 (zelfde motor etc) maar stuk goedkoper (zolang je niet voor de Flexifuel varianten gaat). Ik heb zelf ook naar de Altea gekeken maar ik vond vooral het zicht naar voren belabberd t.o.v. de Volvo. Denk wel dat dat persoonlijk is, maar ik kon er niet aan wennen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
theHoff schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:47:
Je kan ook aan een Ford Focus denken. Vrijwel hetzelfde als de V50 (zelfde motor etc) maar stuk goedkoper (zolang je niet voor de Flexifuel varianten gaat). Ik heb zelf ook naar de Altea gekeken maar ik vond vooral het zicht naar voren belabberd t.o.v. de Volvo. Denk wel dat dat persoonlijk is, maar ik kon er niet aan wennen helaas.
Heb zaterdag ook in een Focus 2.0 Rally gereden. Prima auto. Daarna zag ik de altea en v50, die toch wat luxer ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damfransje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-10-2020
De 1.2 (TSi) die jij hier noemt is een vele malen fijner, stiller en sterker blok dan de 1.6 die de TS hier noemt. Daar zou ik zelf niet zo snel voor kiezen. Is er geen 1.4TSi die in je budget past?
Ah dat wist ik niet, ik ging er (voor het gemak) van uit dat het hier ook om een TSi motor ging.

@theHoff wat vond je vervelend aan het zicht? Ik heb juist doordat de binnenspiegel wat hoger geplaatst is t.o.v. een stationwagen naar rechts veel beter zicht. Hij heeft wel dikke spijlen maar welke auto tegenwoordig niet meer met al die airbags die daarin verstopt zitten...

Download het gratis e-book reisfotografie via: www.tweemetervijf.nl /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:46:
[...]

De Businessline is alleen maar met de 1.6 diesel leverbaar (20% bijtelling), de 1.2 is een benzine (25%) en niet leverbaar in de Businessline. Beide 105 pk (diesel bij 4400 toeren, benzine bij 5000), 0-100 12,4 ten opzichte van 11,6, koppel diesel 250 /1500-2500 tov 175/1550-4100. De 1.4TSi is niet leverbaar en de 1.8 TSi is alleen met automaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
allemaal leuk, maar offtopic. Keuze ligt nu bij deze twee wagens.

Volvo heeft meer veiligheidselectronica aan boord.
Seat heeft een hogere zit, wat voor mijn vrouw ( producent van hernia's ) prettig lijkt, maar V50 wordt ook geroemd om zijn zitcomfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
PolarBear schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:00:
[...]

De Businessline is alleen maar met de 1.6 diesel leverbaar (20% bijtelling), de 1.2 is een benzine (25%) en niet leverbaar in de Businessline. Beide 105 pk (diesel bij 4400 toeren, benzine bij 5000), 0-100 12,4 ten opzichte van 11,6, koppel diesel 250 /1500-2500 tov 175/1550-4100. De 1.4TSi is niet leverbaar en de 1.8 TSi is alleen met automaat.
Gaat hier om occassions he :)

Voorbeeldje: http://www.autotrack.nl/tweedehands/seat/altea_xl/10059247
HyperTrophy schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:04:
allemaal leuk, maar offtopic. Keuze ligt nu bij deze twee wagens.

Volvo heeft meer veiligheidselectronica aan boord.
Seat heeft een hogere zit, wat voor mijn vrouw ( producent van hernia's ) prettig lijkt, maar V50 wordt ook geroemd om zijn zitcomfort.
Prima, maar de 1.6 uit de Altea XL haalt hooguit 1:12 en draait 3500 toeren + op de snelweg bij 120. Dat gaat je irriteren :) Dat heeft de V50 wel minder. Vandaar het advies om de XL 1.4TSi eens te overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Ik zou persoonlijk de 1.4TSI gewoon links laten liggen als ik prive zou kopen. Gezien de problemen met dat blok (welke versie dan ook) ik zou het risico prive nooit nemen. Maar goed, het zou ook goed kunnen gaan natuurlijk ;)

Volvo is inderdaad heel comfortabel en ook nog eens een stuk sportiever dan een Altea... Ik zou het wel weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:59
woelders schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:00:
Met kleintjes en vakantie kán een trekhaak een heel aantrekkelijke optie zijn! En bij een dealer kost zo'n ding al gauw 800-1000 euro nieuw...
of +/-€300 bij iedere andere garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-05 11:13
De Volvo! Ruimte genoeg voor twee kinderen inclusief bagage en die rijden heerlijk, veel minder windgevoelig etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:59
De Altea! Ruimte genoeg voor twee kinderen inclusief bagage en die rijden heerlijk, veel minder windgevoelig etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Heb je een hond? Dan een Volvo, anders de Altea!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

dfrenner schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:15:
Ik zou persoonlijk de 1.4TSI gewoon links laten liggen als ik prive zou kopen.
Dit komt altijd terug in deze discussies. Het begint nu wel een beetje op borrelpraat te lijken. Kom eens met cijfers hoe groot dit probleem is in relatie met het aantal verkochte auto's (je doelt waarschijnlijk op de kettingproblemen bij diverse motoriseringen). Denk niet dat je die kan produceren, want die zijn er niet.

Verder is het nogal offtopic omdat TS hier helemaal niet om vraagt.

Ik ga niet ontkennen dat er problemen zijn geweest, maar ze worden vaak, en vooral op fora, groter gemaakt dan ze in werkelijkheid zijn vooral door de haters om lekker ongenuanceerd stemming te maken.
janvanmil schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:23:
De Volvo! Ruimte genoeg voor twee kinderen inclusief bagage en die rijden heerlijk, veel minder windgevoelig etc.
Ik weet het niet, maar voor zover ik het heb kunnen zien hoef je voor de ruimte geen V50 te kopen. De bagageruimte begint bij Volvo pas leuk te worden bij een V70.

417 liter is niet veel groter dan een gemiddelde hatchback.

[ Voor 29% gewijzigd door Gunner op 03-06-2013 14:42 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Carfanatic schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:00:
[...]

of +/-€300 bij iedere andere garage.
in het geval van de volvo zal er wel een trekhaak op komen, ooit!
janvanmil schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:23:
ja..
Carfanatic schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:33:
De Altea! Ruimte genoeg voor twee kinderen inclusief bagage en die rijden heerlijk, veel minder windgevoelig etc.
Eehm,.. wat?
Megamind schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:35:
Heb je een hond? Dan een Volvo, anders de Altea!
doet er dus niet toe.

kleine noot : ik ga er niet veel mee rijden, hebben ook nog een Aygo die lekker zuinig rijdt, de grote auto zal vaak bij huis staan, en 1 of twee keer per week een rit maken a 100km, de rest boodschappen en overige vrouwenritjes. En hoofdzakelijk vakanties natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Damfransje schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:20:
[...]

Ah dat wist ik niet, ik ging er (voor het gemak) van uit dat het hier ook om een TSi motor ging.

@theHoff wat vond je vervelend aan het zicht? Ik heb juist doordat de binnenspiegel wat hoger geplaatst is t.o.v. een stationwagen naar rechts veel beter zicht. Hij heeft wel dikke spijlen maar welke auto tegenwoordig niet meer met al die airbags die daarin verstopt zitten...
Ik zat met het raam wat in verhouding ver van je af staat in combinatie met inderdaad de spijlen die voor mij daardoor een grote dode hoek gaven wat ik erg onprettig vond. Persoonlijk dingetje denk ik, maar ik vond dat er voor mij veel te veel verdween in de dode hoek van die raamstijlen.

On topic: Als de auto veel stilstaat zou ik gaan voor de auto met de minste afschrijving, de Seat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:57

Mx. Alba

hen/die/zij

Volvo! Maar ja, ik ben niet echt onpartijdig te noemen.

Ik heb zelf >100.000km gereden met een V40 1.9D uit 2000 en nu alweer >30.000km in een C30 D2 van 2012 - de V50 zit qua modelleeftijd tussen die twee in (veel dichter bij de C30 dan bij de V40, de C30 staat op het zelfde platform als de V50 en heeft voorin het zelfde interieur).

Erg veel bagageruimte heb je inderdaad niet in een V50, maar het is wel voldoende. Beenruimte achter houdt ook niet over maar is wederom voldoende. Voorin zit je gewoon als een vorst. Volvo-stoelen worden alom geprezen om hun zitcomfort. Mijn ouders hebben ook altijd Volvo's gehad (240, 960, V70) en mijn vader heeft ook regelmatig rugklachten (slepende net-niet-hernia) maar hij kan en kon in die Volvo's zonder problemen een dag lang sturen op vakantieritten bijvoorbeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Mx. Alba op 03-06-2013 14:55 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Gunner schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:37:
Dit komt altijd terug in deze discussies. Het begint nu wel een beetje op borrelpraat te lijken. Kom eens met cijfers hoe groot dit probleem is in relatie met het aantal verkochte auto's (je doelt waarschijnlijk op de kettingproblemen bij diverse motoriseringen). Denk niet dat je die kan produceren, want die zijn er niet.
Het komt boven gemiddeld vaak voor... Reden genoeg om links te laten liggen bij een prive aankoop.
Verder is het nogal offtopic omdat TS hier helemaal niet om vraagt.
Hij vraagt advies...
VAG staat tegenwoordig gewoon niet zo goed bekend...
Ik ga niet ontkennen dat er problemen zijn geweest, maar ze worden vaak, en vooral op fora, groter gemaakt dan ze in werkelijkheid zijn vooral door de haters om lekker ongenuanceerd stemming te maken.
Lijkt me toch verstandig er bij een prive aankoop op te wijzen, dat zelfde zou ik doen bij een Laguna uit het jaar 2001 ook al hebben wij hem tot 160.000km probleemloos gereden, ook daar waren boven gemiddeld veel problemen mee...
Ik weet het niet, maar voor zover ik het heb kunnen zien hoef je voor de ruimte geen V50 te kopen. De bagageruimte begint bij Volvo pas leuk te worden bij een V70.

417 liter is niet veel groter dan een gemiddelde hatchback.
De ruimte in een station is sowieso makkelijker in te delen dan in een hatchback... Daarnaast berekenen automerken het anders...

Zo neemt VW tegenwoordig de ruimte van het reservewiel mee, waardoor de nieuwe Golf station meer ruimte in liters heeft dan een Passat van de huidige generatie. Is dat eerlijk???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:54
Mijn ouders hebben een altea 1.6 gehad en dit was een prima wagen. Reed gemiddeld 1 op 14 dus niet veel slechter als onze 1.2 tsi. Wel merkbaar minder koppel onderin. We gingen hiermee volbepakt op vakantie over de alpen en hij heeft nooit een krimp gegeven.

En borrelpraat of niet, onze 1.2 tsi heeft al diverse keren voor motorongein bij de dealer gestaan. Als ik nu de keuze opnieuw mocht maken had ik voor de 1.6 gekozen, ondanks dat de 1.2 TSI een betere motor is.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
peugeot206gt schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:11:
Mijn ouders hebben een altea 1.6 gehad en dit was een prima wagen. Reed gemiddeld 1 op 14 dus niet veel slechter als onze 1.2 tsi. Wel merkbaar minder koppel onderin. We gingen hiermee volbepakt op vakantie over de alpen en hij heeft nooit een krimp gegeven.

En borrelpraat of niet, onze 1.2 tsi heeft al diverse keren voor motorongein bij de dealer gestaan. Als ik nu de keuze opnieuw mocht maken had ik voor de 1.6 gekozen, ondanks dat de 1.2 TSI een betere motor is.
Ik ben erg blij dat mijn huidige VAG-bak lease is, want ik zou er privé niet vrolijk van geworden zijn...
Het is gewoon kwaliteit in zijn algemeen en beperkt zich echt niet enkel tot de motoren...

Op motorgebied ben ik twee keer stil komen te staan in het eerste levensjaar van de auto...
Kan gebeuren...

Wat vervelender is, is een airco die het 7 maanden lang dan weer wel en dan weer niet doet, vanaf het moment dat je de nieuwe auto bij de dealer ophaalde... Ik geloof dat hij wel 12 keer is teruggewenst voor die airco en maar niets kunnen vinden... Na 7 maanden, was het eindelijk gevonden en gerepareerd.

Tegenwoordig valt het motorvermogen af en toe weg. Bij de dealer wederom niets kunnen vinden afgelopen week...

18 juni, 18, juni, 18 juni.... Aftellen geblazen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
verbruik zal beide dicht bij elkaar liggen, maar goed zal er ook niet veel in rijden.

ben wel erg nieuwsgierig naar rijcomfort in de seat, met name hoge snelheden en bochtwerk aangezien het een grote koets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Volvo zo wel fijner rijden, de Altea XL heeft z'n zwaartepunt hoger liggen. Volvo is ook stiller, Altea heeft namelijk de wissers in de stijlen liggen en is daarnaast ook minder geisoleerd. Heb met beide ervaring (wel <100km per stuk) maar de Volvo zit wel beter in elkaar. Of het blok je ook bevalt is een tweede, ik heb alleen ervaring met diesels (1.6D en 1.9 TDi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-05 18:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zonder de twijfel de Volvo, 200% betrouwbaarder dan de Seat, ook bij hogere kilometer standen. En kwa zit comfort komt de Seat niet eens in de buurt van de Volvo. Ook bouwkwaliteit van de Volvo is een stuk hoger, zowel interieur en exterieur. Heb met beide veel ervaring, ouders hebben een Altea en Altea XL gehad, vriendin rijdt nu in een V50.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
zit er alleen een beetje mee dat de volvo 30.000 per jaar gereden heeft vanaf 2008. maar goed, als deze volvo onderhouden is... kan er vast nog wel een keer zoveel bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik heb zelf ook een V50 2.0d, dus ben misschien wat bevooroordeeld.
De mijne is nog steeds betrouwbaar, ook na 305kkm :) De auto rijdt fijn, stuurt strak (Ford achtergrond :)) en heeft veel opties.

Ohja, de meer kilometer per jaar, des te beter! Dat betekent vaak veel snelwegkilometers en geen korte ritjes, wat een stuk beter voor de auto is!

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 20:07
HyperTrophy schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:59:
zit er alleen een beetje mee dat de volvo 30.000 per jaar gereden heeft vanaf 2008. maar goed, als deze volvo onderhouden is... kan er vast nog wel een keer zoveel bij
Dat is nog altijd beter dan 10.000 per jaar sinds 2008. Dat betekent tenminste dat de auto lange afstanden gemaakt heeft, weinig volledige koude starts gehad heeft en hij niet als boodschappenwagen gebruikt is voor 3km per week en nog wat. Dat is vele malen slechter voor een motor, benzine of diesel

Als je oudere auto's gewoon dagelijks gebruikt kan er niks mis gaan. Heb zelf een 17 jaar oude Citroën ZX op benzine, met bijna 280.000km op de teller. Rijd nog prima (afgezien van ouderdoms verschijnselen), sinds september vorig jaar 4 a 500km iedere week zonder dat ik ook maar een keer stil ben komen te staan, afgezien van 1x een lekke band. Ondertussen in bijna een jaar net geen 18.000 km mee gereden zonder problemen

Als ik 10km per week zou rijden met deze auto, had ik er veel meer gezeur mee gehad

[ Voor 33% gewijzigd door FastFred op 04-06-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:57

Mx. Alba

hen/die/zij

Bij 30.000km is een Volvo nog niet eens ingereden... ;)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 20:07
Mx. Alba schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:08:
Bij 300.000km is een Volvo nog niet eens ingereden... ;)
Kleine correctie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-05 12:25
Wat betreft degelijkheid etc. is het de vraag of je meer vertrouwen in Ford hebt (V50 is afgeleid van de Focus) of VW (Altea XL is volgens mij afgeleid van het Golf platform).

Voor mij zou het een no-brainer zijn. Volvo. Zit lekker, rijdt aardig, Edition II is supercompleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
ja dan rest nog de ruimte achterin, de kofferbak. Vrouwen hebben de eigenschap om de ruimte te overclasseren als het om bagage gaat. Kort gezegd, je hebt nooit genoeg.

Maar nu is het feit dat we in verwachting zijn van onze tweede, en nadert het papa-fitness-seizoen weer! >:)

ik had al wel gezien dat de laadbak van de altea hoger is, wat natuurlijk lastig is voor m'n vrouw. Aan de andere kant past de halve IKEA daar wel achterin.

maar je zeult wel 340 dagen per jaar die lege kofferbak achter je aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Best of both worlds, een V70 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 17:41
HyperTrophy schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:18:
maar je zeult wel 340 dagen per jaar die lege kofferbak achter je aan....
Daar merk je anders niets van... :P En die andere 15 dagen ben je blij dat je de ruimte hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Poltergeist schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:09:
[...]

Daar merk je anders niets van... :P En die andere 15 dagen ben je blij dat je de ruimte hebt...
en die andere 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Het is toch de Altea XL geworden. Volvo lag toch buiten budget ivm marge.
Aanstaande zaterdag ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Ivm marge? Was de Volvo dan een BTW auto?
Pagina: 1