Bug bij veiling - onbeperkt bieden?

Pagina: 1
Acties:
  • 518 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 11:37

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Hallo,

Bij een VA veiling staat een X hoogste bod genoemd (zojuist €53). Zodra ik hierop bied ontvang ik de melding
Je bod is geplaatst maar werd overboden door een andere gebruiker met een hoger maximum bod.
Dit is nu al 4x op een rij gebeurd, waarbij sneakyd3ad DIRECT hoger biedt dan dat ik doe.

Dit komt over als een heel rare bug. Immers: als sneakyd3ad al een bod heeft gedaan van bv. €70,- dan moet dat toch direct weer worden gegeven?

V&A aangeboden: (Nieuw) Microsoft Office Thuisgebruik & Zelfstandigen 2010 NL

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:06
Ik weet niet precies hoe het bij Tweakers V&A werkt maar bij eBay kun je een maximumbod instellen. eBay biedt dan automatisch, een door jou in te stellen, bedrag boven het hoogste bod.

Waarschijnlijk heeft sneakyd3ad een maximumbod van ~70 euro staan, als jij dan 53 euro biedt gaat hij daar automatisch overheen met x bedrag (zeg 1 euro). Nu ligt de bal weer bij jou om een tegenbod te geven.

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zoals al vaker genoemd, dat is geen bug, dat is de autobied optie. Zie ook de uitleg van Mevius. Sneakyd3ad heeft dus blijkbaar een hoger maximum bod ingesteld dan wat jij biedt.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 11:37

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Maar dan vind ik het niet echt duidelijk.

Ik snap wel dat maximum bod niet identiek is aan hoogste bod maar ik ben niet in staat om
A) Het maximum bod te zien
B) Zelf een maxmium bod te plaatsen (ik kan alleen een regulier bod doen).

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Natuurlijk kan je het maximum bod van een ander niet zien. Zodra het systeem niet meer automatisch hoger biedt dan jij zit je over zijn max bod heen.
En jij kan ook autobieden. Doe gewoon een bod. Indien jouw bod hoger is dan het max van de andere bieders wordt er automatisch geboden op het laatste max + 1 euro.

[ Voor 35% gewijzigd door Microkid op 18-06-2013 17:44 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:47
LA -> VA
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.