Samsunng 3D brillen krijg ik niet aan de praat?!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 517376

Topicstarter
Deze week kreeg ik mijn nieuwe led tv binnen, de Samsung UE40F6500 3D LED tv.
Specificaties:
Beeld
- 40 inch (101 cm)
- Resolutie: 1920 x 1080
- Wide Color Enhancer Plus
- 3D HyperReal engine, Full HD 1080 p
- 3D converter
- Actieve 3D
- Digitale ruisfilter
- Clear Motion Rate: 400 Hz
- Ondersteund Natural Mode

Bij deze tv werden standaard de brillen meegeleverd.
Echter als ik een 3D blu ray of dvd afspeel lijken de brillen niet te werken?
Brillen worden gekoppeld, tv staat goed en speelt film ook in 3d af, echter maakt het niet uit of je de film met of zonder bril bekijkt .. het geeft geen verandering in het beeld.

Wat doe ik verkeerd??!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-07 08:00
Al op het knopje op de bril gedrukt?, het folietje tussen de batterij en contacten eruit ghaald? En op de 3d knop op je ab gedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja, hij geeft ook aan dat hij gekoppeld is. Tv staat in 3d functie. Weet niet wat ik over het hoofd zie. Kan geen rocket seince zijn lijkt me. ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-07 15:33
Batterijtje in de bril goed doen. Als je dan op het 'aan' knopje drukt, dan gaat het knopje afwisselend groen/rood knipperen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kijk, dat knipperen van het lampje mis ik dus. Er brand helemaal geen lampje.
Toch kan de bril zichzelf koppelen dus lijkt me dat de batterij er correct in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Aan de praat gekregen! .. Maar waarom kun je een normale 3D dvd niet bekijken? (Drive Angry 3D) Bij de 3D versie zitten er papieren brilletjes bij die ik zoiezo niet gebruiken kan.. En met de active 3D brillen valt het niet normaal te kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-07 18:13

mr.paaJ

generatie cmd+z

DVD gebruikt een variant groen/rood die totaal anders werkt, daarvoor kun je de papieren brillen gebruiken.
3D werkt alleen goed met Blu-Ray opnames als bron (schijf of download), of via de 3D portal in je Smart menu.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
mr.paaJ schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:28:
DVD gebruikt een variant groen/rood die totaal anders werkt, daarvoor kun je de papieren brillen gebruiken.
3D werkt alleen goed met Blu-Ray opnames als bron (schijf of download), of via de 3D portal in je Smart menu.
Thx!!!
Pagina: 1