Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kindafunny
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-09 21:57
Beste tweakers,

Ik ben dringend op zoek naar een paar "slide-rails" voor mijn ouders, die op het moment een oogje hebben op dit scherm: pricewatch: Samsung UE42F5700 Zwart

De bedoeling van de slide-rails is om de TV naar voren te kunnen laten komen zodat je kan kijken vanuit andere kijkhoeken. Ook heeft onze kast een paar deurtjes die we graag zouden willen sluiten als de TV buiten gebruik is. Dus even kort samengevat: Slide-rails voor een TV waarmee hij naar voren en naar achteren kan schuiven.

Het probleem waar ik dus tegen ben gelopen is dat ik deze "slide-rails" nergens kan vinden.
Misschien word hier een andere benaming voor gebruikt, of zit ik gewoon helemaal verkeerd te googlen.. 8)7

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen! Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 19:23
Is het dan niet makkelijker om gewoon een beugel te kopen die je in en uit kan trekken? Deze kun je meestal ook onder andere hoeken zetten, zowel naar boven en beneden als naar links en rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kindafunny
Het probleem is dat de kast gesloten is aan de achterkant, en zo'n TV waarschijnlijk niet kan dragen aan een beugel. De bedoeling is dan ook om de TV in de kast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:06

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Mijn ouders hadden vroeger zoiets onder hun oude beeldbuis TV. Dat was een plateau dat kon draaien en uitschuiven. Ik weet niet of die ver genoeg kon uitschuiven voor jouw doel, maar je zou eens kunnen googlen op "uitschuifbaar tv plateau" of iets dergelijks.

Dat was ongeveer zo'n soort unit: http://www.2dehands.be/au...-draaibaar-111221265.html

[ Voor 22% gewijzigd door Orion84 op 02-06-2013 23:08 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kindafunny
Bedankt voor de reactie.

Ik heb mijn vader hier even naar laten kijken, het is wel ongeveer wat hij zoekt, maar zo'n plateau lijkt hem onhandig. Liever heeft hij toch enkel de rails waarmee hij naar voren en achteren kan worden verschoven.

Dus een alternatief zou beter zijn ;)

Sorry voor de late reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:06

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Toch: google eens op die termen, want volgens mij kwam ik daar ook wel wat andere modellen tegen. Onder andere uitschuifbare plateau's voor 19" racks die wellicht bruikbaar zijn?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kindafunny
Ik zal er nog eens goed voor gaan zitten, bedankt!

Edit: nou we hebben een setje met sliderails gevonden hoor, het duurde even, maar dan heb je ook wat. (even wat rond gevraagd bij de karwei)

Mocht iemand nog interesse hebben zal ik het eind resultaat hier ook posten.

[ Voor 69% gewijzigd door Kindafunny op 05-06-2013 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kindafunny
8)7

[ Voor 101% gewijzigd door Kindafunny op 25-05-2021 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Hoezo, je probleem is toch opgelost ?

Goed post voor mij maar het eindresultaat als je graag wil dat we het willen zien

Koop een aanrecht vuilnisbak bij de ikea, zitten ook van die rails onder, ongetwijfeld goedkoper.
maar hangt ook af van hoe je de rails wil monteren

[ Voor 38% gewijzigd door Fish op 07-06-2013 22:20 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kindafunny
Nou nou, ik verwachte op zijn minst een reactie op de vraag die ik stelde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik zie maar 1 aangepaste post, en daar vraag je niets daar geef je aan dat je een oplossing hebt

wat wil je nou ?
Kindafunny schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:08:
Ik zal er nog eens goed voor gaan zitten, bedankt!

Edit: nou we hebben een setje met sliderails gevonden hoor, het duurde even, maar dan heb je ook wat. (even wat rond gevraagd bij de karwei)

Mocht iemand nog interesse hebben zal ik het eind resultaat hier ook posten.

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ik denk dat iemand had moeten vragen of hij inderdaad wilt posten wat hij had gevonden. Maar gezien het topic zou je verwachten dat de TS dat hoe dan ook al zou doen ipv mysterieus te blijven.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 15:06
TS: Op Tweakers is het normaal om het eindresultaat of je oplossing te posten. Dit helpt googlers en andere mensen die jouw topic gebruiken om hun eigen probleem op te lossen.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kindafunny
Ik zal dit binnenkort even updaten, heb momenteel geen camera bij de hand.
Pagina: 1