Hallo mijn computer die ik een paar dagen geleden heb gebouwd duurt twee minute met opstarten. Mischien denken jullie het ligt aan de onderdelen maar ik heb een Samsung ssd kaart waar Windows 7 opstaat en op mijn computer staat voor de rest nog niks dus hoe kan dit! Ik heb all een keer mijn dvd lezer los gekoppeld en er zit ook geen cd in maar niks helpt ik heb 16 ram werkgeheugen en i7 3770 Intel Core een het moeder bord asus maximus V gene hopelijk weet iemand een oplossing al vast bedankt.
Staat je SATA controller in je bios op AHCI modus? Heb je de SSD aangesloten op de native (intel) controller van je moederbord?
Heb je de lees/schrijfsnelheid van de SSD al getest met bijvoorbeeld AS SSD Benchmark? Kan je hier een screenshot van de resultaten plaatsen?
[ Voor 0% gewijzigd door GermanPivo op 02-06-2013 20:33 . Reden: Typo ]
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Log boek?
Kan zijn dat je pc met opstarten iets tegen komt wat lang de tijd nodig heeft, dus zoeken wat er gebeurt.
Usb allemaal leeg, externe hardware, internet(maak kabel los)?
Kan zijn dat je pc met opstarten iets tegen komt wat lang de tijd nodig heeft, dus zoeken wat er gebeurt.
Usb allemaal leeg, externe hardware, internet(maak kabel los)?
Aangesloten op intel staat op ahci modus en alle usb apperaten er uit getrokken maar tevergeefs ik ga nu de ssd testen