Toon posts:

Temperatuur ok/niet ok

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hullo,
ik heb nu alles lekker draaien CuMine 500@700
maar heb een vraagje over temperatuur....
CPU is ±45C kast is 25C tot 35C (moederbord geeft temp 1 25c en temp 2 35c aan)
wat is veilig? kan ik mijn cpu verder clocken? of moet ik nieuwe cooler, als ik een nieuwe cooler moet...
waar koop ik die golden ord?

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Heb de Golden Orb of Titan Majesty koeler bij regenboog.net besteld
Schijnt als 1 van de beste te koelen !

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Verwijderd

De temperatuur voor een overgeklokte Coppermine is redelijk, maar wil je nog verder gaan adviseer ik inderdaad een betere koeler, ik zelf heb een slot 1 coppermine 550@825 150FSB en daar komt een Alpha Combo op.
maar als je een FC-PGA hebt, is er ook goede keus, Arctic, moet je even rond kijken, www.OC-shop.nl heeft er diverse in aantocht... http://go.to/hardwarexpo

Verwijderd

Harry; waarom ga je niet aan de peltier koeling, lijkt me wel wat voor jouw!
Ook de beste luchtkoeling peltier combo Alpha P3125 s en een 80watt peltier, voila idle -6 graden

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Peltier is zekers leuk, mijn FlipChip 550E draait nu 832Mhz (151Mhz FSB)met de voltage op 1.65 (0.05 hoger dan default)en in idle zakt de temp naar 0 graden en soms eronder.

bij de weg Newt, hoeveel watt kan de peltier zijn in combinatie met waterkoeling, ik heb nu de 72watt versie onder een PEP zitten, maar zoals je weet wordt dit straks water en ik vraag me af of die peltier dan nog zwaarder kan.

Verwijderd

Topicstarter
enehhh GeForce 52C ?

Verwijderd

Topicstarter
zeg newt, kan niet meer dan een ding tegelijk op m'n bestel lijst zetten met netscape 4.72.

Verwijderd

Topicstarter
enehhh is de OC-shop argens in de buurt van Amsterdam?

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Geen geforce, een Viper 550, wordt op een dag als vandaag rond de 44 graden.
Pagina: 1