Hallo allemaal,
Op dit moment heb ik de volgende desktop:
* CPU: Quad CPU Q9450@2.66 GHz
* Moederbord: GigaByte GA-EP45-DS3R
* GPU: Sapphire Radeon HD7850 2GB
* Voeding: Corsair Enthusiast TX650 V2
* RAM: 2x 4GB Corsair Value Select DDR2-800MHz / PC2-6400
* HDD: 2x Samsung Spinpoint F1 7200rpm 640GB
* Kast: Cooler Master CM690
* DVD-R: Lite-On LH-20A1S
* Windows 8 64-Bit
Het systeem heb ik in 2008 aangeschaft, maar vorig jaar heb ik een nieuwe GPU, voeding en RAM aangeschaft om bij te blijven qua gamen en in de toekomst weer te kunnen upgraden.
Mijn vragen aan jullie: - Ik denk dat de HDD en CPU/moederbord(?) het beste zijn om nu te upgraden, wat zou jullie advies zijn als ik een budget van ongeveer 400 euro zou hebben om te upgraden?
- Of zou alleen een nieuwe HDD en CPU ook al genoeg zijn?
- Welke producten zouden jullie voorstellen, of zou ik voorlopig nog moeten wachten met upgraden?
Qua voorkeur heb ik het liefst Intel CPU's en moeten nieuwe onderdelen niet al te moeilijk zijn om te installeren
Alvast bedankt voor de tips/adviezen!
Op dit moment heb ik de volgende desktop:
* CPU: Quad CPU Q9450@2.66 GHz
* Moederbord: GigaByte GA-EP45-DS3R
* GPU: Sapphire Radeon HD7850 2GB
* Voeding: Corsair Enthusiast TX650 V2
* RAM: 2x 4GB Corsair Value Select DDR2-800MHz / PC2-6400
* HDD: 2x Samsung Spinpoint F1 7200rpm 640GB
* Kast: Cooler Master CM690
* DVD-R: Lite-On LH-20A1S
* Windows 8 64-Bit
Het systeem heb ik in 2008 aangeschaft, maar vorig jaar heb ik een nieuwe GPU, voeding en RAM aangeschaft om bij te blijven qua gamen en in de toekomst weer te kunnen upgraden.
Mijn vragen aan jullie: - Ik denk dat de HDD en CPU/moederbord(?) het beste zijn om nu te upgraden, wat zou jullie advies zijn als ik een budget van ongeveer 400 euro zou hebben om te upgraden?
- Of zou alleen een nieuwe HDD en CPU ook al genoeg zijn?
- Welke producten zouden jullie voorstellen, of zou ik voorlopig nog moeten wachten met upgraden?
Qua voorkeur heb ik het liefst Intel CPU's en moeten nieuwe onderdelen niet al te moeilijk zijn om te installeren
Alvast bedankt voor de tips/adviezen!