Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

VN-gezant wil stop ontwikkeling 'Terminators'

Pagina: 1
Acties:

• kwadronaut
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
nieuws: VN-gezant wil stop ontwikkeling 'Terminators'

Titel (en elders): speciaal rapporteur, geen gezant
Links naar ODS/Sédoc wordt graag ontmoedigd, verzin er wat op. Gooi die pdf op je eigen domeintje met een korte uitleg. (Hint: klik op de link met een leeg browserprofiel)
Die speciaal rapporteur heet Christof Heyns

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-11 02:27

EektheMan

DPC

Aha, speciaal rapporteur, dat geeft meteen ook meer inzicht naar de achtergrond van dit rapport en de man. Dank kwadronaut!

Er worden zo vaak fouten gemaakt met titels. Ook door degenen waarvan je het niet verwacht. Ik heb eens een ambassadeur mogen vergezellen naar een ontmoeting met een Directeur Generaal en een Commissaris. Nu hangt de rangorde van de organisatie af, maar in dit geval was de Commissaris de hoogste man/vrouw.
Je raadt het al, mijn ambassadeur dacht dat de DG het hoogst in rang was en probeerde hém in te palmen en richtte het woord onverstoord telkens aan hem. Gewoonweg gênant. De beste man is uiteindelijk....weggepromoveerd. Fouten maken wordt beloond zeg maar.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Dank, aangepast :)