Hi Tweakers,
Begin juli zou ik graag een desktop willen aanschaffen maar helaas heb ik geen idee wat voor producten ik ervoor moet gebruiken. Graag zou ik jullie advies en mening willen horen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit nieuwe systeem zal worden gebruikt om vooral op te gamen, zoals de games:
Mijn budget dat ik aan dit desktop wil uitgeven is maximaal 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik had zelf al wat gezocht zie lijst:
Graag zou ik intel willen gebruiken, omdat ik eigenlijk alleen met intel totzover heb gewerkt en vind het prima werken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Deze desktop moet zo min mogelijk geluid maken en de grote maakt mij niet zoveel uit, daarnaast zou ik mijn games op ultra-high kunnen spelen en kunnen multi-tasken.
Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven, zo niet dan hoor ik het wel.
Met vriendelijke groet,
Miquel
Begin juli zou ik graag een desktop willen aanschaffen maar helaas heb ik geen idee wat voor producten ik ervoor moet gebruiken. Graag zou ik jullie advies en mening willen horen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit nieuwe systeem zal worden gebruikt om vooral op te gamen, zoals de games:
- League of Legends
- World of Warcraft
- Starcraft
- Diablo 3
- Battlefield 3/4
- Call of Duty: Black ops 2 / Ghost
- Blade & Soul
- Games die nog uitmoeten komen
- Adobe InDesign
- Adobe Photoshop
- AutoDesk 3DS MAX.
Mijn budget dat ik aan dit desktop wil uitgeven is maximaal 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
- Asus VW 246H (24 inch scherm)
- Logitech G15 Keyboard
- Razer Mamba
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik had zelf al wat gezocht zie lijst:
- Corsair Carbide 300R with Window
- Corsair CX 750Watt Modular
- Asrock Z77 Extreme 4, S1155
- Intel Core i7-3770, S1155
- Corsair Hydro H80i
- Corsair Vengeance DDR3, 1600-8GB K
- Samsung 840 Pro 128GB
- Asus GTX 680 DCII, 2GB
- LG DVR DL 24X, SATA
- Microsoft Windows 8 Pro
Graag zou ik intel willen gebruiken, omdat ik eigenlijk alleen met intel totzover heb gewerkt en vind het prima werken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Deze desktop moet zo min mogelijk geluid maken en de grote maakt mij niet zoveel uit, daarnaast zou ik mijn games op ultra-high kunnen spelen en kunnen multi-tasken.
Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven, zo niet dan hoor ik het wel.
Met vriendelijke groet,
Miquel