Toon posts:

Difrnce DMMP1000 portable dvd thuis opladen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond!
Vandaag een leuke Difrnce DMMP1000 portable dvd gekocht.
Hier zit helaas alleen maar een auto lader bij met 12V aansluiting.
Ik ben opzoek naar een adapter die ik thuis in stopcontact kan steken waar dan weer de auto lader van de speler in kan.
Nu heb ik diverse adapters gevonden, maar die leveren te weinig mA. Op de stekker die er bij zit staat Output 12V 1,5A. Dat is 1500 mA als ik het goed heb. De meeste adapters die ik tegen kom hebben een Output van 12V en 500 mA of soms minder. Ook zag ik er een die 13,5 Volt output had.
Mijn vraag is: kan ik een adapter die minder mA levert gebruiken om de player op te laden?
Bedankt alvast!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ja, dat zou moeten kunnen, alleen duurt het een stuk langer.
Overigens gaat het denk ik lastig zijn om zo'n stekkerblokje te vinden dat naar een aanstekerplug gaat en meer dan 500mA kan leveren. SImpelweg omdat dan meestel iets van een eigen adapter gebruikt wordt en niet de aanstekerplug. 1,5A uit een aanstekerplug halen is ook al behoorlijk wat namelijk. Het kan wel, maar levert een hoop wermte in de adapter op en aangezien die dingen goedkoop moeten zijn worden ze daar niet op gebouwd.

Maar loop anders een automaterialenzaak binnen, kijken of ze wat hebben. Of gewoon een 230v adapter kopen voor dat ding, moet ook kunnen lijkt me.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt alvast. Misschien maar even een bezoekje aan de Halforts ofzo...