Toon posts:

CameraConnection Kit werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,
Hoe krijg ik de CameraConnection Kit aan de praat op mijn iPad 2?
Ik lees overal dat het een kwestie is van inpluggen, SD card er in of camera via USB aansluiten en dan foto's inlezen. Volgens de omschrijving moet de camera App starten zodra de SD er in zit en dan zou je thumbs moeten zien van de foto's die er op staan.
Bij mij gebeurd er niets....
De SD card bevat een map DCIM met foto's en is door de camera geformatteerd.
Iemand een idee? Of ervaring?
Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op mijn ipad (1) werkte hij zonder problemen: kabel van camera erin en de app start, of sd-kaart uit de camera in de andere (ik moest er twee tegelijk kopen). Precies zoals je beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:27
Bevat de map alleen foto's? Of ook andere bestanden?

Anders even de apps op de iPad killen (2x snel achter elkaar de home button indrukken, app icoontje ingedrukt houden, een "stopbordje" verschijnt rechtsboven op het app icoontje en dan 1 voor 1 de app killen door op het "stopbordje" te klikken). Dan even de iPad soft resetten door de home button en de aan-/ uit-knop samen ingedrukt houden totdat de iPad uitvalt en als het Apple'tje verschijnt, de knoppen beide loslaten.

Probeer hierna nog eens de foto's op te roepen d.m.v. de Camera Connection Kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:38
Wat ik op Apple fora wel eens heb gelezen, moet je op de camera uitzetten dat hij kan laden via USB. Dit zou dan het probleem op moeten lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:27
nextware schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:36:
Wat ik op Apple fora wel eens heb gelezen, moet je op de camera uitzetten dat hij kan laden via USB. Dit zou dan het probleem op moeten lossen.
TS geeft aan de SD-card lezer te gebruiken, geen sprake van de USB-adapter denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:38
Volkan1984 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:07:
[...]

TS geeft aan de SD-card lezer te gebruiken, geen sprake van de USB-adapter denk ik.
OK. Mijn fout :)
Maar wellicht heeft de TS ook de USB adapter gekocht ?
Pagina: 1