Gevoeligheid Quadral Shogun Phonologue Gold speakers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 520259

Topicstarter
Hallo,

Omdat ik op een bekende veilingsite een paar bovenstaande speakers heb gevonden en wil weten of ze gevoelig genoeg zijn voor mijn 300 B buizeneindtrappen ( 2 maal 7 Watt ) heb ik wat rond gegoogeld, helaas zonder succes... :'(

Is er iemand die misschien uit ervaring een antwoord op mijn vraag heeft? Indien ja, alvast hartelijk dank.

Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-06 19:15
2 Standlautsprecher Quadral Phonologue Gold Shogun
Hifi in Spitzenqualität Das Angebot umfasst zwei Quadral Standlautsprecher. Bauart: 3 wege Baßreflex, Standlautsprecher Chassis: Tieftöner 2x170 mm Hochtöner 1x Bändchen Belastbarkeit 100 RMS, 150 max Wirkungsgrad: 88 dB/1W/1m Frequenzgang: 30- 80000 Hz Übergangsbereiche: 200 / 3800 Hz Impendanz: 4 Ohm Es handelt sich um einen Privatverkauf unter Ausschluss jeglicher Garantie- und Gewährleistungsansprüche. Erstellt mit eBay für Mobilgeräte Am 28.01.13 hat der Verkäufer die folgenden Angaben hinzugefügt: Optisch sind die beiden Lautsprecher in einem Top Zustand. Technisch sind Sie, soweit ich das als Laie beurteilen kann, ebenfalls einwandfrei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jahra, je bent geweldig. 88 dB in ieder geval dus te weinig voor mijn eindblokken. Dan blijven we maar verder zoeken naar 110 dB Avant Garde hoorns, maar die komen helaas niet voor 400 Euro... :'(

Bedankt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:08
Zijn wel meer gevoelige speakers gemaakt. Denk o.a aan de B&W DM4/2a waar ik zelf erg tevreden over ben. Je moet wel van het geluid houden natuurlijk en voor 400 euro zijn er allicht betere te krijgen.

[ Voor 17% gewijzigd door Roderiktweaker op 01-06-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Thnx maar hou niet zo van B&W persoonlijk, hang ook niet aan die 400 Euro trouwens, heb nu Monitor Audio Silver 6 maar die zijn met hun 90 dB net op het randje... Klipsch ligt me ook niet, misschien eens naar Focal kijken of anders toch maar sparen voor die Avant Gardes.... LOL :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:55

FeaR

In GoT we trust

Als 90 dB op het randje is ga je het met Focal ook niet redden, die zijn maar één tot twee dB gevoeliger. Klipsch is iets wat meteen in me opkomt, maar er zijn natuurlijk nog meer fabrikanten met een hoge gevoeligheid, al zit je dan wel veel in de hoorn-hoek.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-06 12:48

wij

Er zijn wel meer gevoelige luidsprekers. Zo heb ik de infinity sm225 gehad met 101db gevoeligheid. Die hebben gewone tweaters.http://www.audioreview.com/cat/speakers/floorstanding-speakers/infinity-systems/sm225/prd_119639_1594crx.aspx Misschien niet wat jij zoekt, maar even als voorbeeld dat het wel kan.
Pagina: 1