Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• a.deleeuw
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 20-06-2013
Hi allemaal,

Sinds ik een week geleden de nieuwe HTC software heb geïnstalleerd (VERSIE 4.1.1) op mijn HTC Desire X, heb ik problemen met mijn geluid als ik muziek luister met oordopjes (met speaker werkt het nog prima). Het geluid klinkt hol en ver weg. Totaal niet zoals het hoort te klinken. Ik heb al met meerdere oordopjes getest en fabrieksinstellingen herstelt (hard reset), maar niets helpt. HTC zelf raadt aam om de telefoon op te sturen voor reparatie, maar ik kan mij gewoon niet voorstellen dat er iets stuk is aan mijn telefoon aangezien ik nooit problemen heb gehad, pas sinds de nieuwe software update. Verder heb ik de telefoon ook niet laten vallen of iets dergelijks. De telefoon kan toch niet vanuit het niets stukgaan lijkt me?
Hopelijk kan iemand mij meer vertellen over dit probleem.

Groetjes Afra

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sompie1
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 12-11 17:21
hey je zal binnenkort nog een update ontvangen die dit probleem oplost. Je hebt waarschijnlijk software versie eindigend op 401.3 de laatste versie is 401.5.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• a.deleeuw
Beste Sompie,
Dank voor je reactie. Zijn er meer mensen die daar last van hebben dan...? Mijn vriend heeft zelfde telefoon en dacht ook zelfde software maar die heeft het probleem niet.... Mijn software informatie is als volgt:
Android-versie 4.1.1
HTC Sense-versie 4+
Softwarenummer 2.23.114.1
HTC SDK API-niveau 4.65
HTC uitbreidingsversie HTCExtension_Sense45_9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sompie1
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 12-11 17:21
Iedereen met die update had er last van normaal krijg je binnenkort een nieuwe update (je kan altijd handmatig controleren of er een update is door naar instellingen->info->software updates te gaan en op nu controleren te klikken) meer info over de update kan je hier vinden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2209143
nogal veel posts ik weet het.

• a.deleeuw
Helaas nog steeds geen software update... Bij jullie?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True