Review - Nieuwe Intel-generatie: all is well that is Haswell

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:12
Beste modjes,

In deze verder mooie review mis ik eigenlijk een test, het benchmarken van de "Lucid Virtu" techniek.
Voor de niet kenners, door dit stukje software kan een losse GPU samenwerken met de iGPU, meer info

Aangezien de iGPU van deze nieuwe CPU lijn sterk verbeterd is tegenover Sandy en Ivy bridge zou ik graag willen weten of dit ook daadwerkelijk zo is met deze techniek.
Volgens mij leveren alle A-merk mobo fabrikanten deze software gratis mee.

Een ander puntje is het ontbreken van de "USB bug" (nieuws: Intel erkent usb-bug en komt met nieuwe stepping Haswell-chipset) ik denk dat een aantal mensen toch wel met dit probleem zitten. Intel claimt namelijk dat het in praktijk zo goed als nooit voorkomt echter wordt hierover niet gesproken in de review.
Neem aan dat op het HQ wel wat USB hardware slingert wat getest kan worden O-)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Klopt, er was weinig tijd voor de review en daarom hebben we het bij het 'basic' testwerk gehouden, maar het laatste over Haswell is nog niet geschreven, dus Lucid Virtu en de usb bug komen nog aan bod :)

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:12
Oké mooi om te horen, de collega's van Hw.info hebben een leuke test gedaan met een groot aantal moederborden en een aantal nieuwe cpu's.

if (!coffee) {
Work = false; }