Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:48
Hoi .

Mijn HTC one X is gister terug gekomen van reparatie voor de WiFi antenne en de 3,5mm jack.
Blij dat ik na 4 weken me telefoon weer had maar helaas, nu het volgende probleem.
De telefoon loopt om de haverklap even vast. Of tenminste alleen het scherm want als ik iets aanraak in de tussentijd zie ik dat uiteindelijk wel, want zo'n freeze duurt ongeveer 10 seconden.

Bij de reparatie hebben ze de gehele printplaat vervangen.
Iemand enig idee wat hier het probleem zou kunnen zijn?

Bedankt!

(Ik heb de telefoon ondertussen al wel een reset gegeven, mocht niet baten)

[ Voor 7% gewijzigd door ZicoDon op 01-06-2013 09:20 ]

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-11 16:08
zou in jou plaats weer contact opnemen met htc en hoogstwaarschijnlijk zal de telefoon weer richting dynafix gaan, had zelf ook paar maanden geleden het wifi probleem.

ze waren hem komen ophalen vrijdag ochtend en dinsdag had ik men telefoon al terug, sinds dan geen problemen meer

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:41
Heb precies hetzelfde , toestel loopt compleet vast .
Dit is ook gekomen nadat ik problemen had met de wifi antenne en er door dynafix een boardswap is uitgevoerd .

Heb al meerdere malen een factory reset gedaan , getest zonder software te installeren .
Gisteravond was ik het zat omdat hij zelfs bij het opnemen van een gesprek niet reageerde .
Opnieuw harde reset geprobeerd uit te voeren maar beeld bleef op zwart en als ik beeld had dan liep hij zelfs in de bootloader vast .

Nu vanavond weer een afspraak laten maken en morgen word mijn toestel weer opgehaald en naar dynafix gestuurd .

[ Voor 36% gewijzigd door Leeuw070 op 02-07-2013 20:38 ]

Game PC