Toon posts:

Weet iemand goeie videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kan iemand me helpen zoeken naar een andere videokaart.
ik heb de pc van best buy maart in elkaar gezet. Alleen ik mis de videokaart die was moeilijk leverbaar.
ik zoek videokaart tussen 200-400 euro mag iets hoger. ATI of NVIDIA Maakt mij niet zoveel uit. op dit moment speel ik games als. Tera, lol en dota 2 op dit moment.

reviews: Desktop Best Buy Guide: maart 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-10 22:12
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 19:09:
Hallo,

ik heb de pc van best buy maart in elkaar gezet. Alleen ik mis de videokaart die was moeilijk leverbaar.
ik zoek videokaart tussen 200-400 euro mag iets hoger. ATI of NVIDIA Maakt mij niet zoveel uit. op dit moment speel ik games als. Tera, lol en dota 2 op dit moment.

Zwart wit, neem de vga van het gamesysteem.

Wat heb je zelf al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
da_PSI schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 19:12:
[...]

Zwart wit, neem de vga van het gamesysteem.

Wat heb je zelf al gedaan?
Kennis van me de pc elkaar gezet. Ik heb nu mijn oude kaart Ati HD 5770 erin zitten tijdelijk.
volgende maand ga ik de nieuwe bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 19:20:
[...]

Kennis van me de pc elkaar gezet. Ik heb nu mijn oude kaart Ati HD 5770 erin zitten tijdelijk.
volgende maand ga ik de nieuwe bestellen.
Hij bedoelt, wat heb je zelf al voor onderzoek gedaan en welke videokaart denk jij dat het meest geschikt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hyptonize schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 19:22:
[...]

Hij bedoelt, wat heb je zelf al voor onderzoek gedaan en welke videokaart denk jij dat het meest geschikt is?
Dat het is probleem dat weet zelf niet, dit mijn eerst gamer pc die heb elkaar gezet.
zoek gewoon kaart die lang mee gaat en mooie grapic's en details. Ik op dit moment wacht op de nieuwe GTA en BnS die mmo wil ik graag spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
Geen onderbouwing...

Ga gewoon voor een 7970, -> http://tweakers.net/benchdb/testcombo/3194

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:35
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 19:09:
Hallo,

Waarom heb je überhaupt zo'n duur systeem gekocht, terwijl je alleen maar niet veeleisende games speelt? Met de 5770 kan je waarschijnlijk ook alles al maxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt ik kijk nog nVidia kaarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lee245 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 19:37:
[...]

Waarom heb je überhaupt zo'n duur systeem gekocht, terwijl je alleen maar niet veeleisende games speelt? Met de 5770 kan je waarschijnlijk ook alles al maxen.
Ik ga binnenkort ook andere games spelen, ik gewoon pc nodig dat lang mee gaat ^^.
mijn vrienden die ken hebben wel 3000 5000 euro geven aan hun system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 21:03:
[...]

Ik ga binnenkort ook andere games spelen, ik gewoon pc nodig dat lang mee gaat ^^.
mijn vrienden die ken hebben wel 3000 5000 euro geven aan hun system
Ga dan voor de nVidia Titan, 770 of de 680/670.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Van Tweakers wordt wel verwacht zij zelf ook voldoende inzet tonen, enkel een vraag dumpen en hopen op antwoorden valt daar natuurlijk niet onder. Tevens heb je je topic in het verkeerde forum geopend, daarvoor moet je in Componenten Aankoopadvies wezen.

Let wel ook daar gelden dezelfde regels en ik raad je dan ook ten zeerste aan om eerst een beetje rond te kijken in gelijkende topics alvorens daar dezelfde fout te begaan. Dit topic gaat dan ook bij deze dicht.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.