hallo.
ik heb een probleem. ik heb een lexmark x1195. hij zit aan een pc die op win7 draait.
hij heeft het altijd gedaan maar sinds kort heeft hij een eigenaardig probleem.
ik heb hem al enkele keren gereset. de software op de pc overnieuw geinstaleerd
eerst leek het probleem de zwarte cartridge want met die erin gaf hij een foutmelding.
die heb ik dus vervangen door een nieuwe. maar alsnog stopt hij halverwege de pagina
met printen en reageerd dan nergens meer op behalve de uitknop. maar de papier uitspuugknop niet.
als je na het vastlopen de printer nog een opdracht geeft zegt hij comunicatie stoornis. ook geeft hij aan dat de kleur cartridge op is maar die is laatst bijgevuld bij een zeer betrouwbare zaak.volgens hun zou het niet aan de cartridge kunnen liggen.
kortom ik heb alles geprobeerd wat ik kon bedenken maar niets hielp.
zijn er mensen die mij hierbei kunnen helpen.
ik zou het zonde vinden als ik die cartridge voor niks heb vervangen.
bij voorbaad dank
(ps: sorry voor de spelfouten. ik ben een beetje dyslectisch)
ik heb een probleem. ik heb een lexmark x1195. hij zit aan een pc die op win7 draait.
hij heeft het altijd gedaan maar sinds kort heeft hij een eigenaardig probleem.
ik heb hem al enkele keren gereset. de software op de pc overnieuw geinstaleerd
eerst leek het probleem de zwarte cartridge want met die erin gaf hij een foutmelding.
die heb ik dus vervangen door een nieuwe. maar alsnog stopt hij halverwege de pagina
met printen en reageerd dan nergens meer op behalve de uitknop. maar de papier uitspuugknop niet.
als je na het vastlopen de printer nog een opdracht geeft zegt hij comunicatie stoornis. ook geeft hij aan dat de kleur cartridge op is maar die is laatst bijgevuld bij een zeer betrouwbare zaak.volgens hun zou het niet aan de cartridge kunnen liggen.
kortom ik heb alles geprobeerd wat ik kon bedenken maar niets hielp.
zijn er mensen die mij hierbei kunnen helpen.
ik zou het zonde vinden als ik die cartridge voor niks heb vervangen.
bij voorbaad dank
(ps: sorry voor de spelfouten. ik ben een beetje dyslectisch)