Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

lexmark x1195 loopt vast tijdens opdracht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo.

ik heb een probleem. ik heb een lexmark x1195. hij zit aan een pc die op win7 draait.
hij heeft het altijd gedaan maar sinds kort heeft hij een eigenaardig probleem.
ik heb hem al enkele keren gereset. de software op de pc overnieuw geinstaleerd
eerst leek het probleem de zwarte cartridge want met die erin gaf hij een foutmelding.
die heb ik dus vervangen door een nieuwe. maar alsnog stopt hij halverwege de pagina
met printen en reageerd dan nergens meer op behalve de uitknop. maar de papier uitspuugknop niet.
als je na het vastlopen de printer nog een opdracht geeft zegt hij comunicatie stoornis. ook geeft hij aan dat de kleur cartridge op is maar die is laatst bijgevuld bij een zeer betrouwbare zaak.volgens hun zou het niet aan de cartridge kunnen liggen.
kortom ik heb alles geprobeerd wat ik kon bedenken maar niets hielp.

zijn er mensen die mij hierbei kunnen helpen.
ik zou het zonde vinden als ik die cartridge voor niks heb vervangen.

bij voorbaad dank

(ps: sorry voor de spelfouten. ik ben een beetje dyslectisch)

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Dat is sowieso iets waar ik zelf niet zo snel aan zou beginnen. Dat de printer vind dat hij leeg is doet toch ook vermoeden dat er iets niet helemaal lekker zit. Als ik jou was zou ik in ieder geval proberen om de kleurencartridge uit te sluiten om zeker te weten dat deze niet met je probleem te maken heeft.

Er is niet recent een nieuwe driver geinstalleerd die je dwars zit ofzo? Toevallig een andere pc waar je de printer op aan kunt sluiten?

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
nope geen nieuwe drivers hij heeft het altijd gedaan maat nu op twee pc niet meer. alle andere waarscheinlijk ook niet. dat hij leeg aangeeft komt omdat ze de inktmeter niet kunnen reseten maar hij hoort het gewoon te doen volgens hun

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 20:09:
maar hij hoort het gewoon te doen volgens hun
M.i. kan je dat pas zeker zeggen als de printer dezelfde problemen geeft met een originele cartridge ;)

Desktop | Server | Laptop