Toon posts:

Capaciteit van mediaspelers voor HDD's

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views

Verwijderd

Topicstarter
Besten,

Op het moment ben ik een mediaspeler aan 't uitzoeken voor bij m'n nieuwe tv. Mijn plan was om via USB m'n twee HDD's (2tb en 4tb) aan te sluiten en de mediaspeler als NAS op te laten treden voor deze HDD's. Nu zie ik op een aantal mediaplayers staan dat ze maximaal 4TB kunnen hebben. Nu vroeg ik me af: stel hij zegt dat 'ie max 4TB aankan, wat gebeurt er dan als ik die twee HDD's toch aansluit? Wordt ' ie dan boos? Antwoord op die vraag kan ik nergens vinden...

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:51

Perkouw

Moderator General Chat
Dan wordt hij gewoon niet herkend of wordt hij wel herkend als zijnde een disk maar kan je er verder niets mee.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik neem aan dat dat 4TB per volume is.
Grote kans dat ze meer aankunnen (4TB is niet zo'n logische limiet), maar dat nog niet getest is met grotere disks omdat die er niet zijn.

Als je een te grote disk aansluit zal hij in 't ergste geval niet herkend worden, of een onjuiste grootte hebben (en daarmee mogelijk onbruikbaar zijn).

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:00

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

DIt kun je doorgaans terugvinden in de manual of anders de support van de mediaspeler.. aangezien zoekvraagjes niet zoveel discussiewaarde hebben, gaat deze op slot.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.