Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Aangezien mijn ZTE blade softbricked is (zie V&A aangeboden: ZTE Blade (Soft bricked) )
ben ik op zoek naar een nieuwe midrange smartphone. In de wat kleinere form-factors is er eigelijk nauwelijks keus.
De enige 2 serieuze kandidaten tot dusver zijn de Nokia 620 en de Desire X.
Designwise heeft de Desire de voorkeur (mooier) en deze heeft meer ram dan de nokia.
De nokia heeft echter leuke kleurtjes en een kleinere formfactor.
Verder kan ik het verschil tussen de MSM8227 (nokia) en MSM8225(HTC) niet vinden. Iemand die daar iets nuttigs over kan zeggen over het verschil tussen deze soc's

Mijn vraag aan jullie, zie ik modellen over het hoofd in de <4" mid-range markt.

Wat ik wil:
-Max dimensions 120*62mm
-Minimaal 800*480
-Bij voorkeur meer dan 512MB RAM
-Dual-core (bij voorkeur Qualcom)
-Max 250 euro, minder=beter
-In Nederland verkrijgbaar i.v.m. toestelkorting bij abonnement (gewenst sim-only kost 15 euro p.m. voor dat geld kan ik (bijna) gratis een dergelijke telefoon krijgen)

[ Voor 32% gewijzigd door eL_Jay op 31-05-2013 16:44 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
De Nokia moet je alleen nemen als de meegeleverde Nokia software voor jou toegevoegde waarde levert (gratis offline navigatie?) en je verder niet veel er bij gaat draaien (las dat er games zijn die meer dan 512 Mb geheugen eisen, maar voor de rest maakt het niet uit dat er maar 512 Mb in zit).
Anders kun je gewoon voor de HTC gaan.