Goedemiddag mede-tweakers,
Ik ga verhuizen en het is de de hoogste tijd om mijn breedbeeld tv de deur uit te doen.
En als we dan toch bezig zijn doen we ook gelijk een beetje fatsoenlijk geluid in de woonkamer.
Ik heb het volgende bij elkaar gezocht, kunnen jullie mij advies geven of dit een beetje bij elkaar past?
Dan gaat het met name om de versterker en de speakers.
Dit komt op ongeveer 1500 euro uit, wat al 500 euro boven het oorspronkelijke budget is
Dus tips zijn welkom maar liever niet voor een hoger bedrag
De tv: 55 inch LG 640S
De speakers: Jamo A 101 HCS 5
De versterker: Onkyo 414
Ik hoor graag of iemand met deze combinatie of onderdelen ervaring heeft, of betere apparatuur weet!
Ik ga verhuizen en het is de de hoogste tijd om mijn breedbeeld tv de deur uit te doen.
En als we dan toch bezig zijn doen we ook gelijk een beetje fatsoenlijk geluid in de woonkamer.
Ik heb het volgende bij elkaar gezocht, kunnen jullie mij advies geven of dit een beetje bij elkaar past?
Dan gaat het met name om de versterker en de speakers.
Dit komt op ongeveer 1500 euro uit, wat al 500 euro boven het oorspronkelijke budget is
Dus tips zijn welkom maar liever niet voor een hoger bedrag
De tv: 55 inch LG 640S
De speakers: Jamo A 101 HCS 5
De versterker: Onkyo 414
Ik hoor graag of iemand met deze combinatie of onderdelen ervaring heeft, of betere apparatuur weet!
https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd