Hallo medetweakers,
Ik werk voor een bedrijf dat B2B diensten levert die telecom gerelateerd zijn.
We hebben een applicatie waarin onze klanten maandelijks een aantal handelingen doen waarna de beheerder van de klantomgeving iedereen in het bedrijf een mail stuurt.
Dit ging tot voor kort altijd prima via de SMTP servers van onze hostingpartner maar die hebben onlangs een wijziging aangebracht waardoor het versturen ruim 8x langzamer gaat dan vroeger.
Tegelijk leveren we steeds meer onze dienst aan grote bedrijven met veel medewerkers (en dus veel mail) dit zorgt ervoor dat het versturen onacceptabel lang duurt.
Ik ben daarom op zoek naar dienstverleners die ons een kant en klare SMTP dienst kunnen aanbieden waarop we maandelijks enkele tienduizenden e-mails kunnen sturen (met grote pieken, geen constante stroom).
Moet aan de volgende eisen voldoen:
In ieder geval bedankt!
Ik werk voor een bedrijf dat B2B diensten levert die telecom gerelateerd zijn.
We hebben een applicatie waarin onze klanten maandelijks een aantal handelingen doen waarna de beheerder van de klantomgeving iedereen in het bedrijf een mail stuurt.
Dit ging tot voor kort altijd prima via de SMTP servers van onze hostingpartner maar die hebben onlangs een wijziging aangebracht waardoor het versturen ruim 8x langzamer gaat dan vroeger.
Tegelijk leveren we steeds meer onze dienst aan grote bedrijven met veel medewerkers (en dus veel mail) dit zorgt ervoor dat het versturen onacceptabel lang duurt.
Ik ben daarom op zoek naar dienstverleners die ons een kant en klare SMTP dienst kunnen aanbieden waarop we maandelijks enkele tienduizenden e-mails kunnen sturen (met grote pieken, geen constante stroom).
Moet aan de volgende eisen voldoen:
- Standaard SMTP server zonder poespas
- Redundant/HA
- Servers op Europese bodem, Europees bedrijf (geen Patriot Act etc.)
- Zo weinig mogelijk virusscanning/spamcontrole (we genereren de mail zelf, de klant intitieert de mail zelf, het is dus nooit spam, meer het equivalent van interne mail).
- Liefst zo veel mogelijk berichten per tijdseenheid (nu 1 per 8 sec. dat is veel te langzaam)
- Geen onderhoud
- Goede reputatie (zullen wij ook niet schaden)
In ieder geval bedankt!