Toon posts:

Search naar Onno linken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gezien de officiele GoT-search buiten gebruik is, is het wellicht nuttig om het search-knopje bovenin het beeld te laten verwijzen naar de search-pagina van Onno.

Ik zit nu achter een computer, waar ik zelf geen favorieten in wil stellen, en ik weet het adres niet uit m'n hoofd.
Toch zijn er weer een heleboel GoT-ters die (vaak terecht) naar 'de search' verwijzen.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Hmm... zo te zien ondersteunt je browser geen Javascript. Klik hier om verder te gaan. :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Das niet fijn voor onno, dat trekt zijn server NOOIT :)

• Onno
  • Niet online
Op maandag 04 juni 2001 17:02 schreef IceStorm het volgende:
Das niet fijn voor Onno, dat trekt zijn server NOOIT :)
Uhh... niet om 't een of ander hoor, maar in de UBB tijd is de search knop ook een tijdje naar mij gelinkt geweest hoor. :)

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op maandag 04 juni 2001 17:04 schreef Onno het volgende:

[..]

Uhh... niet om 't een of ander hoor, maar in de UBB tijd is de search knop ook een tijdje naar mij gelinkt geweest hoor. :)
Maar toen maakten nog niet zoveel mensen gebruik van de search :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Oh ja van mij mag het hoor, ik had alleen begrepen dat je server het niet trok en dat het daarom niet gebeurt is :)

• Onno
  • Niet online
Ik heb dat nooit gezegd... Waar je dat dan uit begrijpt? Geen idee. :)

(neemt niet weg dat het misschien wel zo is... ook daar heb ik geen idee over :))

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 17:02 schreef IceStorm het volgende:
Das niet fijn voor onno, dat trekt zijn server NOOIT :)
In iedergeval beter dan die van got/t.net! (want die is helemaal dood, de search tenminste)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op gebruiker zoeken werkt hier nog :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, Aikeleer, dat is idd het enige nadeel. Maar als ik op gebruiker wil zoeken, dan klik ik in een draadjes gewoon op zijn(m/v) naam. Dat is meestal ook het moment, dat ik op gebruikersnaam wil gaan zoeken.

En over dat niet trekken: the proof of the pudding is in the eating. (da's frans voor: gewoon proberen ;) )

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 18:35 schreef Aikeleer het volgende:
Op gebruiker zoeken werkt hier nog :)
Ow gelukkig, toch nog _iets_ dat werkt. :) Maar vind je het erg als ik toch liever een search gebruik waar de rest ook werkt? :P

Verwijderd

Topicstarter
Maar, mijn beste [BoerQ], BLIJVEN werken is mij (en anders Onno) ook wel wat waard ;) .

Verwijderd

goed idee link hem maar lekker onder de search knop.

• RvdH
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

[..]

Niet om het een of ander hoor, maar er zijn nu zo'n 4 keer zoveel bezoekers :P

Verwijderd

Ik gebruik meestal de search van onno, enige nadeel daarvan vind ik dat je niet kunt zien hoeveel replys er op een topic geweest zijn!

*tip*

• Onno
  • Niet online
Op maandag 04 juni 2001 23:21 schreef RickJansen het volgende:

[..]

Niet om het een of ander hoor, maar er zijn nu zo'n 4 keer zoveel bezoekers :P
Uhuh, die allemaal niet lijken te zoeken, want het gehalte 'UTFS' reacties is exponentieel gestegen. :P

Verwijderd

Topicstarter
Samengevat:
Onno schreef:
Uhh... niet om 't een of ander hoor, maar in de UBB tijd is de search knop ook een tijdje naar mij gelinkt geweest hoor.
Waarop IceStorm schreef:
Oh ja van mij mag het hoor, ik had alleen begrepen dat je server het niet trok en dat het daarom niet gebeurt is.
Waarop Onno weer schreef:
Ik heb dat nooit gezegd... Waar je dat dan uit begrijpt? Geen idee.
(neemt niet weg dat het misschien wel zo is... ook daar heb ik geen idee over :))
Als Onno er geen bezwaar tegen heeft en als de GoT-crew het goedvindt, zullen we dan gewoon eens kijken of 'ie het trekt.

Ik neem tenminste aan, dat het wijzigen van het linkje binnen enkele seconden te realiseren is.

[relativerend]
Ik weet natuurlijk niet, hoe Onno zijn server en internet-verbinding eruitzien, dus ik wil me allerminst opdringen (ik moet er niet aan denken dat ze mij zoiets in m'n schoenen zouden schuiven...)
[/relativerend]

• Rense Klinkenberg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-01 17:50
Op dinsdag 05 juni 2001 00:11 schreef de_GeBo het volgende:
...samenvatting...

Ik neem tenminste aan, dat het wijzigen van het linkje binnen enkele seconden te realiseren is.
Dat zou zo maar eens een verkeerde aanmane kunnen zijn. Naar wat ik onderhand begrepen heb, zorgt Andriod ook voor de lay-out van GoT, en dus ook voor de HREF's daarin. Ik wil niet meteen flamen naar Android, want ze leveren de laatste tijd goed werk, maar dat de zoekmachine van hun topix bij Onno draait, zullen ze allerminst leuk gaan vinden.

Verwijderd

Op Ice na heeft er nog geen mod gereageerd, ik d8 dat die LA wel volgden :?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ow we volgen het wel hoor (heb deze thread bv al een paar keer gelezen vandaag), maar mijn stelling is nog altijd: geen mening = niet replyen
anders is het 100x "tja... weet ik niet"
en dat staat ook zo rommelig :P

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Topicstarter
Neenee, met de quote die jij geeft bedoel ik:

ik neem aan, dat het adres van de search ergens als variabele opgeslagen is, die steeds geladen wordt bij het opbouwen van een pagina. Het wijzigen van die variabelen zal slechts 'enkele seconden' in beslag nemen.

Dat de GoT-search onbereikbaar is, vind ik niet zo'n verschrikkelijke ramp; met een beetje goeie wil is die van Onno te vinden.
Vlak na BC3 werd het vrij algemeen geaccepteerd, dat mensen vragen stelden waar ze eigenlijk de search voor zouden moeten gebruiken.
Momenteel wordt er weer volop naar de search verwezen, terwijl de officiele search nog steeds heel fanatiek offline is. Vandaar mijn voorstel: accepteer dat de search niet gebruikt wordt, of link (op de een of andere manier) naar een werkende search-pagina.

Nogmaals, ik roep niet simpelweg: 'Ik wil graag dat de search gelinkt wordt naar die van Onno'. ('k Zou niet durven...)
Maar een werkende (al is het een tijdelijke) search is wel erg handig ;)

Verwijderd

Of gewoon twee knopjes voor de verschillende searches. :P

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

hoe werkt dat eigenlijk zon search, op onno zijn server staat een stukje software dat door de tweakers database kan zoeken..

* AtomicShockwave is niet echt thuis in php enz
Pagina: 1