Hallo ik ben G J op zoek naar een nieuw game systeem, kan me huidige spellen enkel op lage resolutie spelen wordt ik langzaam beetje moe van
...En nu heb ik me vakantie geld
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Game
speel vooral Starwars tor maar soms bf3 (die ik nu niet kan draaie)of een latere als die nog is komt vind ik ook leuk,maar die hoef niet op hi ress normaal ben ik echt wel tevreden mee.
Overclocken zal ik nooit doen...niet voor mij is al een keer mis gegaan sinds dien beetje bang voor
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 700 minder altijd beter
100 meer als t echt zoon verschil maak dan kies ik daar liever voor met oog op latere tijden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Enkel beeldscherm muis toetenbord brander/reader...
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een ssd en minimaal een 1tb hdd betrap mezelf er heel vaak op me pc niet uit te zetten omdat opstarten zo lang duur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.) Neen
Dit is t systeem wat ik zelf een beetje verzonnen heb met info van de de bbg,andere topics en revieuws.
Verders heb ik der echt helaas niet zoveel verstand van of t allemaal samen wil werken ook nog.
Dus bij deze de vraag zeker over de video kaart die ben ik uit de bbg gehaald.
Heb liever 1 kaart reden geen idee eigenlijk...Gevoel denk?
En weet t inderdaad zit over me eigen budget heen maar ja als t beter is voor dat geld, moet t maar.
hoop dat t topic goed gemaakt is zo...
mvg G J
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Game
Overclocken zal ik nooit doen...niet voor mij is al een keer mis gegaan sinds dien beetje bang voor
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 700 minder altijd beter
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Enkel beeldscherm muis toetenbord brander/reader...
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een ssd en minimaal een 1tb hdd betrap mezelf er heel vaak op me pc niet uit te zetten omdat opstarten zo lang duur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.) Neen
Dit is t systeem wat ik zelf een beetje verzonnen heb met info van de de bbg,andere topics en revieuws.
Verders heb ik der echt helaas niet zoveel verstand van of t allemaal samen wil werken ook nog.
Dus bij deze de vraag zeker over de video kaart die ben ik uit de bbg gehaald.
Heb liever 1 kaart reden geen idee eigenlijk...Gevoel denk?
En weet t inderdaad zit over me eigen budget heen maar ja als t beter is voor dat geld, moet t maar.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 154,- | € 154,- |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 56,90 | € 56,90 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 269,- | € 269,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 54,85 | € 54,85 |
| 1 | Cooler Master K280 | € 30,31 | € 30,31 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 15,40 | € 15,40 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Samsung 840 series 120GB | € 82,99 | € 82,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 775,94 | |
hoop dat t topic goed gemaakt is zo...