Toon posts:

game desktop rond de +- 700 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben G J op zoek naar een nieuw game systeem, kan me huidige spellen enkel op lage resolutie spelen wordt ik langzaam beetje moe van _/-\o_ ...En nu heb ik me vakantie geld :)

Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Game >:) speel vooral Starwars tor maar soms bf3 (die ik nu niet kan draaie)of een latere als die nog is komt vind ik ook leuk,maar die hoef niet op hi ress normaal ben ik echt wel tevreden mee.

Overclocken zal ik nooit doen...niet voor mij is al een keer mis gegaan sinds dien beetje bang voor

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 700 minder altijd beter 8)7 100 meer als t echt zoon verschil maak dan kies ik daar liever voor met oog op latere tijden.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Enkel beeldscherm muis toetenbord brander/reader...

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een ssd en minimaal een 1tb hdd betrap mezelf er heel vaak op me pc niet uit te zetten omdat opstarten zo lang duur

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Niet echt :D

Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.) Neen

Dit is t systeem wat ik zelf een beetje verzonnen heb met info van de de bbg,andere topics en revieuws.
Verders heb ik der echt helaas niet zoveel verstand van of t allemaal samen wil werken ook nog.
Dus bij deze de vraag zeker over de video kaart die ben ik uit de bbg gehaald.
Heb liever 1 kaart reden geen idee eigenlijk...Gevoel denk?

En weet t inderdaad zit over me eigen budget heen maar ja als t beter is voor dat geld, moet t maar.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 3350P Boxed€ 154,-€ 154,-
1ASRock B75 Pro3-M€ 56,90€ 56,90
1Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost€ 269,-€ 269,-
1Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB€ 54,85€ 54,85
1Cooler Master K280€ 30,31€ 30,31
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 53,49€ 53,49
1LG GH24NS90 Zwart€ 15,40€ 15,40
1Seasonic M12II 520W€ 59,-€ 59,-
1Samsung 840 series 120GB€ 82,99€ 82,99
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 775,94

hoop dat t topic goed gemaakt is zo... |:(

mvg G J

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2013 15:47 ]

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-02 22:33
Ziet er goed uit! Bestellen maar!

Alternatief (sneller & goedkoper) geheugensetje:
pricewatch: Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU

Eventueel nog een goede CPU koeler als de Gelid Tranquillo maar dan komt je budget een beetje in gevaar... het is ook niet absoluut noodzakelijk.

Je zegt al een DVD brander enzo te hebben, kans is wel groot dat die niet passen op de huidige mobo's als deze echt uit een oud systeem komen (wat ik denk dat het geval is aangezien BF3 er niet op werkt)

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-04 22:17

Liveshort

Certified Crazy Person

Prima systeem, iets anders kan ik er niet van maken. Als je erg gehecht bent aan je 700 euro zou je nog voor de Radeon HD7870XT kunnen gaan, die is marginaal langzamer dan deze kaart en toch weer 50 euro goedkoper. Als je het kunt missen kun je voor de toekomst beter voor deze kaart gaan, met 3 GB geheugen.

Voor de rest @hierboven: CPU koelertje is inderdaad nooit weg om je systeem stiller te maken.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

• Erik-e
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-04 09:09
Als je niet overklokt is de koeler die standaard bij de CPU komt genoeg, maar ontzettend luidruchtig. Als je wilt kun je deze, als je het geluid storend vind, vervangen.

Verwijderd

Ziet er goed uit!
Ik heb precies de zelfde opstelling voor mijn computer maar dan met de Radeon HD 7870 XT, maar dan met de Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU scheelt een tientje.
Vele games kun je met gemiddelde kwaliteit op 1GB gafische kaart spelen, dus 2GB is voor nu meer als genoeg als een deze opstelling gebruikt en later kun je altijd nog meer halen voor je grafische kaart dan zullen ze wss ook goed koper zijn.
Ook al heeft je zoon voorkeur voor latere tijden is deze opstelling voor de komende jaar prima.

Verwijderd

Topicstarter
Inrage schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:56:
Ziet er goed uit! Bestellen maar!

Alternatief (sneller & goedkoper) geheugensetje:
pricewatch: Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU

Eventueel nog een goede CPU koeler als de Gelid Tranquillo maar dan komt je budget een beetje in gevaar... het is ook niet absoluut noodzakelijk.

Je zegt al een DVD brander enzo te hebben, kans is wel groot dat die niet passen op de huidige mobo's als deze echt uit een oud systeem komen (wat ik denk dat het geval is aangezien BF3 er niet op werkt)
Thnx iedereen voor de reacties al. En ja is een oud systeem idd dus zal ik dat erbij moeten kiezen..
Rek op t budget is niet zoon probleem is meer wat ik er aan wil uitgeven...
Dus moest t op 800 komen is t niet anders,zal als t me erger er later toch gewoon die cpu koeler op kunnen plaatsen?

Voor t geheugensetje sneller en goedkoper is altijd beter ;)
En voor de dvd speler die hebben ze niet bij de zaak waar ik alles in een keer bestellen kan..
zal de
#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung SH-224BB Zwart€ 14,45€ 14,45
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 14,45

Er ook gewoon inpassen ga er van uit dat zoon 7 pins nodig is?

Dan nog een vraagje over de voeding in veel systemen wordt de XFX Pro 550W aangeraden is die beter of maakt t weinig uit?Want modulair is wel leuk maar niet echt belangrijk voor me.

ps las een tijdje geleden dat je bij die joker card er wel een game bij kreeg,dus dan zou t 100 schelen?
Maar ja dan moet ik der misschien later weer een nieuwe videokaart in gooie....haha lastig

Heb m gelijk geupdate

Deze koeler zou t worden dan? want vooer die 2 kratjes bier is dat wel te doen haha
#ProductPrijsSubtotaal
1Gelid Solutions Tranquillo Rev.2€ 25,-€ 25,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 25,-

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2013 16:18 ]

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-02 22:33
XFX 550w is gewoon een hele goede voeding. Modulair is idd een beetje overrated als je een mooie case hebt om alles weg te stoppen.

• Erik-e
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-04 09:09
Als je iemand bent met massive OCD en je kunt het niet hebben dat er een paar kabeltjes niet perfect hangen in je kast, en je wilt alles wegwerken. Haal dan de pricewatch: Seasonic M12II 520W

Seasonic, Kwaliteit, Plezier, Modulair.

Verwijderd

Topicstarter
Oke haha daar heb ik niet zoveel last van.
Dus gaat ik die veranderen thnx voor alle info mensen.

Van de week maar is gaan kijken waar ik m halen ga, me broer wil trouwens dezelfde heeft t nog zin om naar een zaak te gaan en proberen te onderhandelen of staan die prijzen echt vast?

Me bro heeft t der enkel nog over om er 16gb werkgeheugen in te zetten.Is dat t waardt of val t verschil wel mee

#ProductPrijsSubtotaal
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G3D1608ET3LX0CEU€ 88,50€ 88,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 88,50

groet

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2013 09:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben er bijna uit met me nieuwe systeem enkel 1 vraagje nog..
Het verschil tussen

SAPPHIRE HD 7950 Vapor-X OC (11196-09-40G) hier krijg je 3 games bij
of
SAPPHIRE HD 7950 3GB with Boost hier 2 games

Voor die 20 euro farcry 3 vind ik wel oke, enkel past t in t systeem en is tie beter of slechter

mvg gj

• Lednov
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-12-2025
wel nee joh! 8 GB is genoeg! zonde van de centen.

en ik zal zeker onderhandelen, misschien dat ze alleen kosten rekenen voor in elkaar zetten van één PC deel je dan met je broer :) hoewel je het op tweakers nauwelijks merkt zijn het beroerde tijden voor de PC-Boeren, de gemiddelde consument stelt aanschaf fijn een jaartje uit. m.a.w. een zaak is gebaat bij de omzet

kijk ff of je DVD sata heeft, is dat zo, dan overzetten.

ja leuk 3 games erbij die je dan niet speelt. let hier op! uiteindelijk betaal je er wel voor. ik zou dit niet de doorslag laten geven. enige verschil is de 25Mhz meer turbo. als jou dat verschil het waard is, moet je dat doen :)
Pagina: 1