Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

contactpersonen OL2003 naar VCF

Pagina: 1
Acties:

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02 08:00
Ik probeer alle contactpersonen in Outlook 2003 op te slaan of exporteren naar vcf bestanden. Dit lukt echter niet. Bij wat ik ook probeer Outlook maakt er msg bestanden van.
Geprobeerd: alle contacts selekteren - slepen naar een folder wordt msg
alle contacts selekteren - doorsturen als vcard - er gebeurd niets
doorsturen - worden msg bestanden
alle contacten slepen naar nieuwe email en kopieeren en plakken naar folder ook dan worden het msg
doorsturen in email ik kan ze dan wel 1 voor 1 openen en opslaan maar het zijn nogal wat contacten.

Hoe kan ik de contacten opslaan / exporteren als vcards in Outlook 2003?

Ik heb ze nodig in een Iphone en aangezien synchroniseren met Itunes ook niet lukt, de contacten in de Iphone wordenverwijderdt maar de contactpersonen in outlook komen niet in de Iphone. Dus de manier om de contactpersonen op te slaan als vcards en vervolgens samen te voegen in dos, daarna in de Iphone laden moet kunnen werken...

monta

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-11 15:13

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Het is een beetje omslachtig, maar de procedure staat hier:

Backup All Outlook Contacts to VCard

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02 08:00
Dit heb ik gelezen en uitgevoerd maar zoals het er staat; er gebeurd niets als ik doorsturen als vcard kies...

monta

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Hij opent ook helemaal geen mail dus? Het is niet dat ie nog even heel druk bezig is om de juiste bewerkingen te doen? En zijn er geen mogelijkheden om de contacten te exporteren naar csv en van daar uit te converteren naar vcards ofzo?

Desktop | Server | Laptop