Anno 2070 Met of Zonder CD??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Goedenavond,

Ik ben van plan Anno 2070 te kopen, alle voorgaande delen gespeeld alleen 2070 kon mijn oude desktop niet meer aan.. Heb nu een nieuwe laptop aangeschaft en daar moet die het makkelijk op doen :D

Maar nu komt de vraag..!!
Speel je Anno 2070 MET of ZONDER cd??? Er van uitgaande dat ik een copy voor €10,- uit de winkel haal en geen belachelijke €30,- bij steam ga betalen..

Dank voor de reactie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zonder cd, maar mét always online DRM :) Ik geloof ook dat je het maar driemaal mag installeren.
Als ik het goed heb :) Dus wacht even tot iemand anders een eventuele bevestiging post :)
Ik heb hem toendertijd niet gekocht, vanwege de DRM in ieder geval.

[ Voor 97% gewijzigd door anandus op 30-05-2013 23:08 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

http://www.kinguin.net/catalogsearch/result/?q=Anno

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/krKYbd8f0XgZJskVbTM3FFJk/full.jpg

Need I say more?

Wel lomp: Steam start U-play, welke niet met andere games intergreerd, maar wel eenzelfde account inlogt. Always online of 3 maal installeren is een keuze geloof ik, mijn versie (die wel up to date is) moet nog steeds altijd online zijn om te kunnen spelen, maar dat was het toch al met Steam én Uplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Top!! Ga ik hem meteen bestellen!!

Hoop dat ik me in kan houden als ik hem heb, zit midden in tentamens en ik ken mezelf, als ik het eenmaal heb geïnstalleerd zal er van leren niks meer komen.. 8)7

Vanaf volgende weke doe ik niets anders meer als Anno spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Niet aan beginnen dan, want dit is zo'n titel waarbij je al snel 3 uurtje erin giet zonder dat je het door hebt.
Altijd wel weer een nieuwe balans die wilt opzoeken of nieuwe wensen van je volkje om aan te voldoen.

Maar hoe dan ook, altijd gewoon de code gebruiken ipv de DVD, die dingen zijn trager dan de gemiddelde (tweaker) internet verbinding plus er moet toch altijd weer een sloot aan patches overheen. Daarnaast introduceerd de DVD vaak nog extra beveiligingsonzin.

Dik vet minpunt dat de nieuwe consoles uberhaubt een blu-ray drive hebben en niet gewoon een grote HDD, zeker gezien ze toch altijd online moeten zijn.

Veel plezier met Anno en succes met je tentamens.