Geachte allen,
Mijn broertje (24
) heeft een 26/27 inch samsung TV waar hij graag films op kijkt echter blijft het geluid achter. Zijn oplossing was om een soundbar te halen maar die zijn allemaal te groot en eigenlijk alleen voor tv's van 40 inch of meer.
Nu was mijn oplossing om een goed pc (2.0 of 2.1) speakersetje te halen en onze keuze vielen op:
audioengine 2, edifier r1600T, edifier studio 6 of edifier s2000v.
Een andere optie was om actieve luidspeakers te kopen. Daar viel de keuze op de krk Rokit 5.
Welke is nu de beste optie voor (house)muziek en films? Het budget zit rond de €250 maar als er echt een betere oplossing is dan kan dat opgerekt worden.
De moeilijkheid zit hem er ook in dat je de speakers niet echt fatsoenlijk van te voren kan horen. En we niet graag 4 sets bestellen en heen en weer blijven zenden.
Mijn broertje (24
Nu was mijn oplossing om een goed pc (2.0 of 2.1) speakersetje te halen en onze keuze vielen op:
audioengine 2, edifier r1600T, edifier studio 6 of edifier s2000v.
Een andere optie was om actieve luidspeakers te kopen. Daar viel de keuze op de krk Rokit 5.
Welke is nu de beste optie voor (house)muziek en films? Het budget zit rond de €250 maar als er echt een betere oplossing is dan kan dat opgerekt worden.
De moeilijkheid zit hem er ook in dat je de speakers niet echt fatsoenlijk van te voren kan horen. En we niet graag 4 sets bestellen en heen en weer blijven zenden.
[ Voor 4% gewijzigd door icecreamfarmer op 30-05-2013 22:55 ]
ik zie ik zie wat jij niet ziet