Mixed mode en Nero: volgorde van tracks

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 20:15
Hi,

Ik wil een mixed mode CD fikken (14 audio tracks, 2 .mov). Net heb ik met Nero zo'n ding gefikt en wat zie ik op mijn cd player: eerst 1 lange track (de movies, stilte dus op de CD player) en daarna de 14 audio tracks :(
Hoe kan ik met Nero de boel zo fikken dat ik EERST de audio tracks kan horen en dat die filmpjes ergens achteraan belanden?

Groets, Muyz

Verwijderd

correct me if I'm wrong maar heeft de nieuwste nero niet zo'n optie dat eerst de audio tracks komen en dan de andere bestanden/clips/etc. Bij oudere nero versie zit de mixed mode die jij gebruikt.

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 20:15
Ik heb versie 5.5.1.8, de nieuwste dus...waar zou ik die optie kunnen vinden dan?

edit:

euhm zie net dat 5.5.2.3 er is, maar mbt dit onderwerp lijkt er niets veranderd

Verwijderd

Is dat zo erg dan om 1 keer op next te duwen?

Ik heb bv. de CD van Carmageddon2. Die heeft Red Book Audio. Dus 1e track is het spel, en de rest van de CD zijn de audiotracks die ook op je CD speler werken.

Verwijderd

uhm nou ik heb net ook een mixed cd gefikt dus eerst data en daarna audio heel irritant doe ik cd in me audio cd speler en hoor je data op track 1 dat moet toch anders kunnen iemand antwoord?? vind dit zo jammer van de audio cd

Verwijderd

Nou ben er achter hoor met de nieuwste nero moet het wel kunnen met behulp van de optie CD Extra zelf nog niet geprobeerd.

Wat ik wel geprobeerd heb is het programma NTI Cd Maker hierbij word je data niet uitgelezen op een audio cdspeler.

werkt echt toppie.

oh ja je vraagt je af waat tedownloaden zoek met google nti cdmaker of ja een fosi site url mag ik hier op het forum niet plaatsen heb ik begrepen suc6

slotje kan er nu op
Pagina: 1