Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe desktop voor rond de €900,- (minder mag natuurlijk altijd). Doordat ik tot nu toe alleen met laptops gewerkt heb, is heb ik weinig kennis van hardwarecomponenten.
Vandaar dat ik graag hulp zou hebben met het samenstellen van deze computer.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, tot op redelijk high-end niveau (Crysis 3 e.d.)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee. Ik heb hiervoor altijd op een laptop gewerkt, waardoor ik eigenlijk alles nodig heb wat betreft een nieuwe PC (speakers al wel in bezit).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De PC zelf, muis, toetsenbord, beeldscherm (bij voorkeur 1680x1050 of groter)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zou graag de PC al in elkaar gezet willen bestellen.
Heb zelf al rondgezocht in de BBG topics alleen deze gaan in de (meest recente topics) niet hoger dan ~€500,- behalve de high-end systemen van boven de €1000,-.
TL;DR: Nieuwe PC, voornamelijk games, alle randapparatuur exclusief speakerset nodig.
Bij voorbaat dank!
Ik ben op zoek naar een nieuwe desktop voor rond de €900,- (minder mag natuurlijk altijd). Doordat ik tot nu toe alleen met laptops gewerkt heb, is heb ik weinig kennis van hardwarecomponenten.
Vandaar dat ik graag hulp zou hebben met het samenstellen van deze computer.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, tot op redelijk high-end niveau (Crysis 3 e.d.)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee. Ik heb hiervoor altijd op een laptop gewerkt, waardoor ik eigenlijk alles nodig heb wat betreft een nieuwe PC (speakers al wel in bezit).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De PC zelf, muis, toetsenbord, beeldscherm (bij voorkeur 1680x1050 of groter)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zou graag de PC al in elkaar gezet willen bestellen.
Heb zelf al rondgezocht in de BBG topics alleen deze gaan in de (meest recente topics) niet hoger dan ~€500,- behalve de high-end systemen van boven de €1000,-.
TL;DR: Nieuwe PC, voornamelijk games, alle randapparatuur exclusief speakerset nodig.
Bij voorbaat dank!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2013 22:20 ]