Chatsite met profielen

Pagina: 1
Acties:
  • 971 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 485762

Topicstarter
hoi ik heb een aanvraag gekregen van een klant die graag een website wilt hebben met een chat functie, maar ook moeten er kleine profielen op komen waarmee mensen kunnen inloggen op de chatsite.
in de chatbox moet dan hun profiel te bezichtigen zijn met een paar foto's.
ik weet dat ik dit met java kan doen maar zijn vraag was of ik hier wordrpess achter kan zetten.
iemand een idee of dit mogelijk is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:03
ik had pedofielen gelezen :o .

Is het de bedoeling dat de gebruikers met elkaar kunnen babbelen of dat ze enkel kunnen babbelen met de administrator van de website?

Denk wel dat het mogelijk moet zijn met één van de vele plugins:
http://wordpress.org/plugins/tags/chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
het is de bedoeling dat ze in 1 grote chatsite zitten, met wordpress plugins die ik tot nu toe gevonden heb werkt dit volgens mij niet.

ik heb een voorbeeld website gekregen.
www.chatbabe.be dit werkt ongeveer hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:03
Heb je deze al bekeken?

http://wordpress.org/plugins/iflychat/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
is een goeie maar ik denk dat t toch iets meer zoals de link moet zijn die ik posten. ik denk dat dit niet met wordpress kan. enig id of t met drupal of joomla wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:36

TheNephilim

Wtfuzzle

Zoals ik je verhaal nu aan hoor, heeft dat niks met Wordpress, Drupal of Joomla te maken. Het is óf de kwestie van de juiste plugin vinden, óf zelf iets maken bovenop een van de hiervoor genoemde CMS'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-05 17:38

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Met alle respect, maar dit is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Je krijgt een paar requirements van je klant en zegt dat je dat wel kunt, en loopt vervolgens hierheen om het door je mede forumers op te laten lossen? De devschuur is geen afhaal balie voor kant en klaar oplossingen. Als je specifiekere vragen hebt kun jeheir best terecht, maar dit is natuurlijk veel te algemeen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.