Hi Tweakers!
Ik ga volgend jaar beginnen aan een MBO opleiding ICT beheer, en ik ben daarvoor een (nieuwe) laptop nodig. Na lang zoeken, samenstellen en vergelijken, ben ik uitgekomen op www.xnotebooks.nl. Ik heb daar deze laptop samengesteld:
Beeldscherm
17.3" HD+ / Full HD NVIDIA GT645M Optimus Technologie 1GB DDR3 * Direct X11 *
FULL HD (1920 x 1080) ONTSPIEGELD HIGH CONTRAST SCHERM
Processor
Intel Core i5 - 3320M Dual Core (2.6GHz -3.3GHz) 3MB cache (Ivy Bridge) 35 Watt
Koeling
Heavy Duty (voor continue gebruik foto / videobewerking)
Geheugen
8GB DDR3-1600 ( 2 x 4GB )
Harddisk / SSD
750 GB 7200rpm SEAGATE Momentus S-ATA 16Mb cache
Draadloos
Intel WiFi 300Mbps (N 2230) + Bluetooth 2.1, 2,1+EDR, 3.0, 3.0+HS, 4.0 (BLE) (Single band)
Heb de school gevraagd wat de minimum specs zijn, en die zitten hier allemaal in. Maaar, ik heb deze laptop natuurlijk ook naar mijn eigen voorkeuren aangepast, hehe. Zo wil ik er redelijk op kunnen gamen (spellen als Just Cause 2), Photoshop en Sony Vegas zijn ook een must voor editen. Gaat dit goed gepaard met de i5, 8gb ram, en de NVIDIA GT645M?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Indien er iets onduidelijk is, laat het me weten
Oh en natuurlijk, dit alles samen kost me 710 euro, en dat is ook mijn budget.
Edit: spoiler weggehaald, wat is dat lelijk zeg! Oh en als dit topic verkeerd is geplaatst, let me know
Ook goed om te weten, Windows 8 is een no-go bij mij.
Ik ga volgend jaar beginnen aan een MBO opleiding ICT beheer, en ik ben daarvoor een (nieuwe) laptop nodig. Na lang zoeken, samenstellen en vergelijken, ben ik uitgekomen op www.xnotebooks.nl. Ik heb daar deze laptop samengesteld:
Beeldscherm
17.3" HD+ / Full HD NVIDIA GT645M Optimus Technologie 1GB DDR3 * Direct X11 *
FULL HD (1920 x 1080) ONTSPIEGELD HIGH CONTRAST SCHERM
Processor
Intel Core i5 - 3320M Dual Core (2.6GHz -3.3GHz) 3MB cache (Ivy Bridge) 35 Watt
Koeling
Heavy Duty (voor continue gebruik foto / videobewerking)
Geheugen
8GB DDR3-1600 ( 2 x 4GB )
Harddisk / SSD
750 GB 7200rpm SEAGATE Momentus S-ATA 16Mb cache
Draadloos
Intel WiFi 300Mbps (N 2230) + Bluetooth 2.1, 2,1+EDR, 3.0, 3.0+HS, 4.0 (BLE) (Single band)
Heb de school gevraagd wat de minimum specs zijn, en die zitten hier allemaal in. Maaar, ik heb deze laptop natuurlijk ook naar mijn eigen voorkeuren aangepast, hehe. Zo wil ik er redelijk op kunnen gamen (spellen als Just Cause 2), Photoshop en Sony Vegas zijn ook een must voor editen. Gaat dit goed gepaard met de i5, 8gb ram, en de NVIDIA GT645M?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Indien er iets onduidelijk is, laat het me weten
Oh en natuurlijk, dit alles samen kost me 710 euro, en dat is ook mijn budget.
Edit: spoiler weggehaald, wat is dat lelijk zeg! Oh en als dit topic verkeerd is geplaatst, let me know
Ook goed om te weten, Windows 8 is een no-go bij mij.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2013 18:45 ]