Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Op het moment ben ik bezig met mijn afstudeer scriptie voor mijn masteropleiding Communicatiekunde. Om deze scriptie af te kunnen ronden heb ik nog heel wat mbo-studenten nodig die een vragenlijst voor mij in willen vullen.

De vragenlijst gaat over het effect van verschillende advertenties en duurt ongeveer 15 minuten.
De link is: knip

Groetjes,

Lisa

[ Voor 5% gewijzigd door iisschots op 30-05-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

TR reeds aangemaakt.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Goed punt, maar zet er dan ook bij waarom:
Beste Lisa, het is de regel op Tweakers.net dat je vóórdat je een topic start met de vraag om mee te doen aan enquêtes etc., je daarvoor contact op neemt met één van de moderators.
Voor studie/opleiding is dat vaak niet zo'n probleem als je de vraag "waarom wil je dit juist op Tweakers.net vragen?" goed kunt onderbouwen en het netjes vraagt.
Als je die toestemming hebt, dan is het de ongeschreven regel om dat ook te vermelden in de topicstart. Heb je die toestemming niet, dan heb je waarschijnlijk het Algemeen Beleid niet gelezen.

denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
Wanneer je hier een vragenlijst wil plaatsen moet je vooraf toestemming vragen bij de moderators van het forum. Hieraan zijn ook een aantal voorwaarden zoals een topic start welke discussie moet uitlokken.

Aangezien je niet aan de voorwaarden voldoet met dit topic sluit ik hem. Mocht je alsnog een vragenlijst willen plaatsen en weten waaraan je precies moet voldoen moet je met een van de volgende mensen contact zoeken: SmartDoDo, Rukapul of Brons

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.