Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Uitbreiding van werkstations

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views

• Scorpi Caruso
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-08-2024
Hallo allemaal

Ik heb een vraag.
Voor een schoolopdracht moet ik een bedrijf helpen met de installatie van een server en nog een heleboel meer.
Nu kregen we een extra opdracht:
"Binnen nu en een half jaar krijgt (naam van het fictieve bedrijf) 250 nieuwe werknemers. Graag horen wij van u een advies over de automatisering van 250 werkstations."

Ik heb al om de tafel gezeten met mijn klasgenoten, en wij kwamen op deze opties:
- WDS Server opzetten
- SCCM

Heeft iemand nog meer adviezen?

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Oid

wat wil je automatiseren/centraal beheren?

Beetje vage opdracht, moeten er 250 Windows werkstations komen met office, of moeten er 250 ubuntu stations komen met openoffice?

Doe eens met je klasgenoten een stap terug en denk eerst goed uit wat er gedaan moet worden IPV oplossingen te gaan bedenken...

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Het idee van een schoolopdracht is dat je er iets van leert. Dat lukt niet als je het antwoord laat voorkauwen op een forum.

tip:
Probeer eens te beschrijven wat je nodig hebt (functioneel gezien) om 250 werkstations te beheren, uit te rollen etc.
Ga daarna pas naar invulling kijken.

Dit topic gaat op slot omdat het een schoolopdracht is. Bovendien past het gewoon niet in Professional Networking & Servers

Dit topic is gesloten.