Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik ben opzoek naar een passende maar ook pakkende , herkenbare naam voor een online magazine.

In deze magazine gaat het vooral over Grafisch vormgevers, illustrators en overige art artiesten uit Nederland.
er komen interviews maar ook workshops op te staan.de website is zo goed als af. alleen nog een naam.
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gettow
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-06-2023
Kunst. (KUNST.) optioneel Magazine erachter
DutchArts
ArtNL
GrafiKunst

zomaar enkele dingen die te binnens schieten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 13:22

Barrycade

Through the...

'Art Magazine" ?

Maar wellicht ook handig als er nog een domeinnaam beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-09 11:32
worldart-magazine.nl is vrij
dutchart-magazine.nl is vrij
grafikunst.nl is vrij
grafikunst-magazine.nl is vrij
kunstnews.nl is vrij
magazine4art.nl is vrij
art2magazine.nl is vrij

Zal ik doorgaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:02
Als dit werkelijk zo'n creatieve barriere is zie ik de website (voor de creatieve sector) sowieso gedoemd te mislukken :P . En magazines/websites met voor de hand liggende namen zoals hierboven zijn meestal niet zo interessant (die sla ik meestal over aangezien het vaak geautomatiseerde websites zijn).

Ga eens brainstormen over een 'passende, pakkende, herkenbare' (dat zijn wel goede criteria) naam (zoek naar analogiën/metaforen) of schrijf een wedstrijd uit op je website; genereert gelijk wat aandacht.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:59

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Het bedenken van de naam voor een website/magazine/onderneming is niet iets dat in GFX thuis hoort, daarnaast vraag ik me ook af of dat iets is dat je zou willen outsourcen op deze manier, als pietje453 met een leuke naam komt en je website wordt daarmee heel populair, dan kan pietje453 later aan komen kloppen om een zak geld te komen halen bij wijze van spreken.

Verder komt je TS ook een beetje over van 'Ik heb geen idee en geen zin er wat aan te doen, doen jullie het even voor me...'
Niet helemaal wat we hier verwachten. Mocht je eigen gedachte anders zijn hoor ik dat graag. Tot die tijd gaat hier een slotje op :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.