Toon posts:

Icons 236647

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik probeer een icon up te loaden, maar krijg steeds de melding is geen Gif/Png/Jpg plaatje. Ik weet toch zeker dat het een Gif en Jpg plaatje is. Het formaat is 60X60X256 (Gif dus), maar volgens tweakernet is het niet zo. Ik heb een ander plaatje wat dus wel werkt, en dat op dezelfde manier is gemaakt.

Maar nu is de vraag, als zo'n plaatje Metadata bevat, is het dan wel up te loaden?
en ziet tweakersnet daarom het plaatje niet.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Je moet zorgen dat je icoon .jpg heet ipv .jpeg

en hij moet 60x60 zijn

Verwijderd

en hij moet 60x60 zijn
Nee hoor :P auto-resize, is dus wel handig dat ie vierkant is, anders vervormt ie ;)

Verwijderd

Topicstarter
Je moet zorgen dat je icoon .jpg heet ipv .jpeg

en hij moet 60x60 zijn
Hij heet Gif en is 60X60X256 = 3745 Bytes en heet 13.GIF, waar het eigenlijk om gaat is,
als een Gif/Png/Jpg file METADATA bevat ziet Got dat dan als een niet geldige extensie, ondanks dat je dat ding opslaat als gif of wat dan ook. Het plaatje is n.l. net zo groot en heeft ook 256 kleuren als wat ik nu gebruik, en staat ook nog in dezelfde directorie. Het enige verschil is dat het plaatje op Got wat ik nu gebruik geen metadata bevat, en die ik wil uploaden wel. Misschien is daar iets over bekend wat ook niet in de FAQ staat. :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

probeer es 13.gif
dan?
Got kijkt alleen naar de extensie voorzover ik weet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het al gevonden.

Als je het plaatje opzoekt met de verkenner, en het dan probeert up te loaden gebeurt dat automatisch onder "alle bestanden" en niet onder Gif of Jpg etc etc, dat moet je dus expliciet aangeven in je windows verkenner, anders werkt het niet. Ondanks dat er verder niets veranderd aan je plaatje of wat dan ook.

Heren misschien een idee voor de FAQ, want daar staat dit probleem niet zo duidelijk in naar mijn weten.

Maar iedereen toch bedankt voor jullie reactie. :)

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 21:53

WoutF

Hoofdredacteur
Op maandag 04 juni 2001 17:19 schreef Moria het volgende:
Ik heb het al gevonden.

Als je het plaatje opzoekt met de verkenner, en het dan probeert up te loaden gebeurt dat automatisch onder "alle bestanden" en niet onder Gif of Jpg etc etc, dat moet je dus expliciet aangeven in je windows verkenner, anders werkt het niet. Ondanks dat er verder niets veranderd aan je plaatje of wat dan ook.

Heren misschien een idee voor de FAQ, want daar staat dit probleem niet zo duidelijk in naar mijn weten.

Maar iedereen toch bedankt voor jullie reactie. :)
Wie upload er dan ook met verkenner?

Verwijderd

Dat krijg je als je zonder extenties werkt op je pc. Of zie ik 't nou verkeerd? :)

Verwijderd

Topicstarter
Of zie ik 't nou verkeerd? :)
Je ziet het inderdaad verkeerd. Al de plaatjes hebben extensies, en ik heb het zelfde geprobeerd met het plaatje dat wel werkte op GOT. Toen ik dat plaatje opnieuw wilde uploaden met "Alle bestanden" kreeg ik dezelfde foutmelding van GOT, ondanks dat het plaatje een extensie bezat, en al eerder gewerkt had op GOT.

Verwijderd

In dat geval valt het onder de als maar groter wordende noemer "vage shit" alhier :)
Pagina: 1