Toon posts:

neiuwe computer kopen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo iedereen,

ik ben net nieuw op tweakers en ik zoek een nieuwe computer! ik stuitte op de basisgamecomputer in de best buy guide! ik heb nu het geld ervoor maar ik heb geen flauw idee hoe ik hem kan bestellen. het zou heel fijn zijn als iemand me daarmee zou kunnen helpen!

met vriendelijke groet

jasper

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-04 18:46
Het betreft een samengestelde PC waarvan de onderdelen los moeten worden besteld op diverse webshops. Mocht je niet over de kennis beschikken om zelf zo'n PC in elkaar te schroeven, raad ik je aan een kant en klaar systeem te kopen.

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-04 08:38

P_Tingen

omdat het KAN

Of te informeren bij een webshop of ze de tweakers BBG configuratie verkopen. Van Salland weet ik dat ze die verkopen, zo zijn er vast meer.

... en gaat over tot de orde van de dag

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 19:36

Wish

ingwell

4Launch stelt die dingen altijd voor je samen:
https://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-139485

Anders moet je inderdaad alle producten uit de guide bij 1 shop bestellen en aangeven dat ze 'm ook nog moeten samenstellen. Zoiets als 4launch doet dus.

No drama

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-04 17:08
Onderaan de tabellen met prijzen staat een zin in het klein, daarin zit een link zodat je ziet bij welke winkels je kan bestellen.
Als je daar naar toe gaat dan kan je rechts filteren en het maximumaantal winkels instellen. In jouw geval zou ik 1 kiezen.
Je ziet dan dat afuture het goedkoopste is, en zij hebben ook een assemblage service (en windows installeren willen ze ook nog voor je).
Als je onder het kopje Afuture de prijslijst uitklapt kun je op de prijs per onderdeel kiezen. Hiermee kom je direct in de shop terecht, daar kan je dan per onderdeel op bestellen klikken. Na het laatste onderdeel ga je naar afrekenen waar je assemblage en installatie kan bijbestellen.
Done

*Ik ben niet verbonden aan afuture, helaas :9

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.