[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Bepaalde combinaties van nesting kunnen inderdaad niet, da's by design en heeft voornamelijk te maken met het feit dat het in HTML ook niet kan. Een quote in een offtopic-tag zetten is over het algemeen ook niet zinnig.
mbt ABBR: als je abbr tekst komma's bevat dan moet je die tussen quotes zetten; volgens mij is dat zowel op de FP als hier op het forum zo:
[abbr="tekst met een komma, moet tussen quotes"]tmekmtq[/]
mbt ABBR: als je abbr tekst komma's bevat dan moet je die tussen quotes zetten; volgens mij is dat zowel op de FP als hier op het forum zo:
[abbr="tekst met een komma, moet tussen quotes"]tmekmtq[/]
Intentionally left blank
Vond het een nettere manier om op iemands OT te reageren, door te laten zien dat het OT iscrisp schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:34:
Bepaalde combinaties van nesting kunnen inderdaad niet, da's by design en heeft voornamelijk te maken met het feit dat het in HTML ook niet kan. Een quote in een offtopic-tag zetten is over het algemeen ook niet zinnig.
Aha dat is dus het probleem, het forum zet de quotes automatisch, waar de FP dat niet doet.mbt ABBR: als je abbr tekst komma's bevat dan moet je die tussen quotes zetten; volgens mij is dat zowel op de FP als hier op het forum zo:
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Nee, de forum parser heeft blijkbaar een uizondering voor tags met maar 1 attribuut waarbij komma's dan niet gezien worden als scheidingsteken voor meerdere attributen. Het is wel een goed idee om te kijken of ik dat ook in de FP parser kan inbouwenplayer-x schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:52:
[...]
Aha dat is dus het probleem, het forum zet de quotes automatisch, waar de FP dat niet doet.
Intentionally left blank