Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Logo in beeld bij afspelen mxf-video

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik in het ondertitelprogramma EZTitles een MXF bestand probeer af te spelen staat er constant een logo in beeld waar ik me mateloos aan irriteer.
Een tijdje geleden heb ik "Medialooks DirectShow Filters" geïnstalleerd, ik dacht dat het daardoor kwam maar na dit te hebben verwijderd is het logo nog steeds niet weg.

Afbeeldingslocatie: http://oi42.tinypic.com/117u6tu.jpg

Ik heb al op internet gezocht naar "main concept the codec people", maar kan geen informatie vinden die me van het logo af kan helpen.
Op mijn laptop gebruikte ik dezelfde versie van EZTitles en daar heb ik geen logo in beeld dus het ligt ook niet aan het programma.

Iemand die me kan helpen?

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:42

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Dit heeft niets met graphics te maken maar met de software/codecs waar je de video's mee afspeelt, in Client Software Algemeen zul je dan ook meer kans hebben een oplossing te vinden :)

[GFX] -> [CSA]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zit 't logo niet gewoon in de video gebakken als watermerk? Je bent niet echt duidelijk in wat je nog meer hebt geprobeerd om het te verhelpen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Hero of Time schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:40:
Zit 't logo niet gewoon in de video gebakken als watermerk? Je bent niet echt duidelijk in wat je nog meer hebt geprobeerd om het te verhelpen.
Nee, zit niet ingebakken want in VLC zie ik 't bijvoorbeeld niet, maar dan heb ik weer geen audio bij sommige types MXF bestanden. Ik had bij dit programma eerst nergens last van, nu heb ik bij iedere video die ik met dit programma open dat watermerk in beeld. (ik dacht eerst alleen bij mxf's maar blijkt nu bij elk videotype te zijn)
Dit is pas gekomen nadat ik Medialooks DirectShow Filters had geïnstalleerd, die heb ik destijds geïnstalleerd omdat ik sommige mxf's anders niet kon afspelen. Maar ik heb deze inmiddels ook weer verwijderd.
Zal vanavond EZ Titles nog eens opnieuw installeren.

Ik zou niet weten wat ik nog meer kan proberen om het probleem te verhelpen

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Probeer eens af te spelen met SMplayer (of smplayer2).

Vergelijk ook de versies van software op beide systemen, wie weet heb je een andere versie of editie waar dit uit voortkomt.

Commandline FTW | Tweakt met mate