La dolce vita - non farmi ridere
Verwijderd
Dat kan met de software die op de cd staat die bij je toestel wordt meegeleverd. Met Nokia PC Suite 4 dus.
Ik zie in de suite alleen maar het eerste (of standaard) nummer. De rest zie ik niet en kan ik dus ook niet wijzigen/toevoegen.Op maandag 04 juni 2001 19:22 schreef TheXerox het volgende:
Dat kan met de software die op de cd staat die bij je toestel wordt meegeleverd. Met Nokia PC Suite 4 dus.
Dat maakt me ook een beetje argwanend voor de backupfunctie die erin zit, vandaar de vraag.
La dolce vita - non farmi ridere
Verwijderd
de telfonbüch editor kan het wel (duits ja...) maar ik heb nog geen geld om een licentie aan te schaffen (hint
)
anyway, de andere manier is dus gewoon met Outlook (niet express) syncen, die neemt wel alle nummers mee.
anyway, de andere manier is dus gewoon met Outlook (niet express) syncen, die neemt wel alle nummers mee.
Wel een 6210 hebben, maar geen geld voor een goedkoop programma-tje?Op donderdag 07 juni 2001 12:31 schreef Gertje het volgende:
de telfonbüch editor kan het wel (duits ja...) maar ik heb nog geen geld om een licentie aan te schaffen (hint)
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
een 6210 hebben en daarom geen geld voor een goedkoop programma-tje hebben..Op donderdag 07 juni 2001 12:42 schreef pven het volgende:
[..]
Wel een 6210 hebben, maar geen geld voor een goedkoop programma-tje?
Pagina: 1