| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Sorry voor de onduidelijkheid...
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Dit neem ik mee in mijn overweging
@Seraphin: Geen flauw idee
Dat is balen.
Kan iemand mij bevestigen of CoD 4, MW1 dus, vol zit met hackers?
Alvast bedankt!!
Ja, die heb ik.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:10:
Anders CoD Black Ops (deel 1) van marktplaats halen?
Maar ik ben zo slim geweest hem uit te lenen...
Misschien doe ik dat wel.
Maar je hoeft niet, zoals bij Fifa 11, een nieuwe online pass te kopen?
Toch??
Verwijderd
@Nathuran: Ik ga eens kijken of ik aan één van die spellen goedkoop kan kopen
@hyptonize: Ik ga daar ook eens naar op zoek
Gr. Rik
EDIT: Is MW2 ook prima?
[ Voor 7% gewijzigd door PeaceFreak op 30-05-2013 12:10 ]
Verwijderd
Ik zoek dan nog even door
In ieder geval, bedankt!!
Laatst MW2 op de PC weer eens aangeslingerd; geen hackers gezien (terwijl de PC versie een stuk gevoeliger is voor hacken).
Maar, in ieder geval, allen bedankt!!
Battlefield Bad Company 2 en Battlefield 1943 zijn ook zeker aan te raden. Kosten ook niet zoveel meer maar worden nog altijd volop gespeeld.rikdegraaff schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:31:
Hallo Allemaal,
Ik ben op zoek naar een goedkope online FPS voor de PS3.
Zo rond de 15~20 Euro.
Laatste keer dat ik MW2 speelde verbaasde ik mij erover dat ik zo snel een Chopper Gunner haalde. Speelde even met Noob Tube. Schoot gewoon random en maakte kills.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:28:
MW2 schijnt zoals hierboven vermeld last te hebben van cheaters, of dit echt zo is en in welke mate heb ik geen idee van of ervaring mee.
Ging helemaal nergens over. Sindsdien MW2 niet meer aangeraakt.
BF:BC2 is een geweldige game. Het is wel nogal verschillend van CoD, ik weet niet of je dat wel zoekt.Battlefield Bad Company 2 en Battlefield 1943 zijn ook zeker aan te raden. Kosten ook niet zoveel meer maar worden nog altijd volop gespeeld.
Ik zou BC2 zeker aanraden, de Frostbite 1.5 engine speelt goed en de campaign is ook vet.
Verwijderd
Ook op PS3?Snowwie schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 22:52:
[...]
Battlefield Bad Company 2 en Battlefield 1943 zijn ook zeker aan te raden. Kosten ook niet zoveel meer maar worden nog altijd volop gespeeld.
Btw, ik denk dat de cheaters wel vertrokken zijn naar andere, meer populaire games. Het zal in ieder geval niet meer zo massaal gebeuren zoals het was. Ik kan me herinneren dat mijn broer eens een server opging en vervolgens meteen alle wapens kreeg etc. Net zoals de andere spelers.
Verwijderd
Ja hoor, ik speel nog wel eens beide games en kom altijd wel in een redelijk goed gevulde server terecht.Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:44:
Ook op PS3?
Btw, ik denk dat de cheaters wel vertrokken zijn naar andere, meer populaire games. Het zal in ieder geval niet meer zo massaal gebeuren zoals het was. Ik kan me herinneren dat mijn broer eens een server opging en vervolgens meteen alle wapens kreeg etc. Net zoals de andere spelers.
Zelfs bij het nog iets oudere Battlefield 1943.
Ik heb zelfs recentelijk nog even Battlefield Bad Company 1 gespeeld, en ook hier kwam ik gewoon in een volle server.
[ Voor 9% gewijzigd door Snowwie op 11-06-2013 17:55 ]
Verwijderd
Ik heb beide games in huis, maar moet nog steeds online de boel verkennen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:18:
Ik speel nog regelmatig BC2 op de PS3, vooral wat vroeger op de avond 20:00 - 23:00 zijn er altijd meer dan voldoende spelers online. Mocht je em ooit aan gaan schaffen dan laat het maar weten, dan speel ik wel een potje mee
Verwijderd
Laat maar weten als je een keer wat hulp kunt gebruikenVerwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 07:37:
[...]
Ik heb beide games in huis, maar moet nog steeds online de boel verkennen.