Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Database overzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb zojuist een nieuw domein maar ik wil ALLE content van mijn vorige site overzetten. Nou weet ik dat de database ge-exporteerd moet worden van de huidige site. Maar wat moet vervolgens aanpassen aan dit bestand zodat ik deze melding niet krijg:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
SQL-query:

--
-- Database: `vincevq84_92`
--
CREATE DATABASE  `vincevq84_55` DEFAULT CHARACTER SET latin1 COLLATE latin1_swedish_ci;

MySQL meldt: 

#1044 - Access denied for user 'vincevq84_92'@'localhost' to database 'vincevq84_55'

Alvast bedankt!

Overigens gaat het om een Joomla 3.0 website.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2013 19:53 ]

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:46

Perkouw

Moderator General Chat
Die user komt ongetwijfeld niet overeen met de huidige user settings. Maar wat heb je zelf al gezocht en gevonden ? We verwachten hier wel eigen inzet op GoT, het is hier geen helpdesk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gevonden dat de naam en wachtwoorden overeenkomen met de nieuwe database. Ik heb in dit bestand echter niks kunnen wat betreft gebruikersnamen en wachtwoorden. De databasenaam, dit heb ik zelf aangepast dus klopt. Maar wat jij zegt over de gebruikersnaam kan ik niet vinden in de dump file.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als de betreffende database al handmatig aangemaakt is (met deze eigenschappen: EFAULT CHARACTER SET latin1 COLLATE latin1_swedish_ci) dan kun je uit de dump toch deze regels schrappen en omzetten naar een importeer query?

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wat Perkauw zegt dus. Het enige dat je nu doet is alleen foutmelding geven en vragen aan ons om dat te fixe. En dat is nu net niet de bedoeling van het forum. Dat staat netjes uitgelegd in Het algemeen beleid, en dan met name de QuickStart. Lees het eens door en probeer zelf wat zaken uit voordat je eventueel een nieuw topic opent

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.