• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-02 04:33
Hallo

Ik heb nu ongeveer 2 week en hele erge plop in min geluid.

Voorbeeld van de plop. Klik hier

Ik hoor het voornamelijk als ik mijn muziek zacht heb of helemaal geen muziek afspeel op de pc.

Wat heb ik geprobeerd.
  • Ik dacht eerst dat het aan mijn versterker lag dus heb de versterker helemaal gereviseerd van binnen.
  • andere kabels
  • andere geluidskaart
  • Via ubuntu
  • Andere versterker
  • Pc aangesloten op een geaarde stopcontact
Dit heeft allemaal niet gewerkt.
de plop is er niet als ik de versterker aan sluit op me laptop of op mijn telefoon.
en als ik goedkope creative speakers aansluit op mijn pc dan maakt de creative geen plop.

Specs
Asus crosshair 4 formula
Philips 22RH712 versterker.
Philips 22AH467 speakers
Windows 8

Wie kan mij helpen ik weet geen raad meer en word knetter gek van dat geplop.

iRacing Profiel

• thibai
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11-2025
Dat geluid wordt meestal veroorzaakt door een storing van andere apparaten in je computer, een mogelijke oorzaak hiervan is bv de beeldkaart. Een andere mogelijkheid is dat de aarding niet goed is aangesloten en er een kleine lekstroom is.

Het kan natuurlijk ook van de driver afkomstig zijn. Is deze onlangs veranderd of staat er misschien een automatische update aan?

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-02 15:05
Zit je versterker op dezelfde stop als een koelkast of tl-lampen?

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-02 17:18

Fordox

00101010

wat ik mij ook kan herinneren was dat zon populaire logitech set (de z-5500) ook een probleem ahd met 'plopjes'. dat zit dus in de set als ik het zo lees.

probeer eens die set aan wat anders te hangen, zoals aan je telefoon o.i.d. om het uit te kunnen sluiten.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-02 04:33
Hallo,

bedankt voor jullie hulp. Maar ik heb het probleem gevonden. Er was een TL lamp in onze garage kapot en als die stond te knipperen hoorde ik dat. Het vreemde is alleen dat de garage een eigen groep heeft.

Maar ik heb het probleem dus gevonden. Wel na het hele huis op de kop zetten en veel zoeken. en wat aankopen die eigenlijk niet nodig waren :P

iRacing Profiel

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-02 17:18

Fordox

00101010

SkullboyNL schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:13:
Hallo,

bedankt voor jullie hulp. Maar ik heb het probleem gevonden. Er was een TL lamp in onze garage kapot en als die stond te knipperen hoorde ik dat. Het vreemde is alleen dat de garage een eigen groep heeft.

Maar ik heb het probleem dus gevonden. Wel na het hele huis op de kop zetten en veel zoeken. en wat aankopen die eigenlijk niet nodig waren :P
lol die ga ik herinneren :P

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Pagina: 1